נתניהו תוקף ולועג

"גנץ לא מסוגל לשמור על הטלפון, איך ישמור על המדינה"

על רקע פרשת הפריצה האיראנית, ראש הממשלה נתניהו יצא במתקפה נגד יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ: "מסתבר שבזמן שאני הוריתי לפרוץ לארכיון הגרעין של איראן, איראן פרצה לטלפון הנייד שלו" (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(תמונה: Edi Israel/POOL/Flash90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו תקף הערב (שני), במהלך אירוע בחירות בירושלים, את יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ, לאחר שאיראן הצליחה לפרוץ למכשיר הטלפון שלו ולשאוב חומרים אישיים.

בפתח דבריו תקף נתניהו ואמר: ""אני מגנה בתוקף את ההתקפות הפרועות של לפיד וגנץ נגד המוסד והשב"כ ונגדי, אנחנו שומרים על ביטחון ישראל. וגם אם הפאניקה מובנת, להתקפות האלה אין מקום. אני קורא ללפיד וגנץ להפסיק לתקוף את השב"כ והמוסד ולהשאיר אותם מחוץ לפוליטיקה".

נתניהו לעג לגנץ והוסיף: "עכשיו מסתבר שבזמן שאני הוריתי לפרוץ לארכיון הגרעין של איראן, איראן פרצה לטלפון הנייד של בני גנץ".

לדבריו: "זה אירוני משתי סיבות: גנץ היה יושב-ראש חברת סייבר שפשטה את הרגל. הוא היה אמור לשמור על הטלפון שלו - וזה מחדל אישי שלו. אם גנץ לא הצליח לשמור על הטלפון שלו, איך הוא ישמור על המדינה שלנו?

"שנית, גנץ ולפיד תמכו בהסכם הגרעין המסוכן עם איראן – ההסכם שאני נלחמתי בו ובסוף פעלתי לשכנע, לשמחתי בהצלחה, את נשיא ארה"ב לפרוש מההסכם ולהטיל סנקציות מחודשות על איראן".

"ובכן", סיכם נתניהו את דבריו: "אני מקווה שגנץ ולפיד, שלא מבינים באיזו סביבה אנחנו חיים, עם איזה משטר יש לנו עסק, אני מקווה שסוף סוף הם ילמדו את הלקח אבל אני לא בונה על זה. הם לא אלה שיכולים להגן על ישראל מול האיומים שבאים מצד איראן וכל יום מוכיח את זה מחדש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר