"תקראו לאריה"

מצויד בבצל: רון קובי הגיע לנאום של אריה דרעי

יו"ר ש"ס אריה דרעי הגיע הערב לכנס בחירות בעיר טבריה שם המתין לו ראש העיר רון קובי מצויד בבצל • דרעי: "רון קובי הוא הטרול של טבריה אבל יאיר לפיד מסוכן יותר" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

יו"ר ש"ס אריה דרעי הגיע הערב לכנס בחירות בעיר טבריה שם המתין לו ראש העיר רון קובי מצויד בבצל. דרעי תקף בנאומו: "רון קובי הוא הטרול של טבריה".

קובי הגיע לכנס כשהוא מצויד בבצל, כ'תזכורת' לסרטון הבצל של בני אלבז ומרן הגר"ע יוסף זצ"ל, וביקש שיקראו לדרעי, אך הפעילים צעקו לעברו כי אינו יודע לנהל את העיר.

אבשלום אוחיון - אברשה, מפעילי ש"ס בבני ברק, תקף את קובי ואמר: "מה קרה? על חשבוננו אתה רוצה לעשות קרש מקפצה לכיוון הכנסת? זה לא יעבוד לך אחי. כל אלה שבחרו בדרך השנאה, ראינו איפה הם נמצאים. בוא באהבה יש לך בעיה? נעזור לך לנהל את העיר. ראיתי אותך מנהל את ישיבות מועצה בוא תתחיל ללמוד. אתה עובד על הציבור שלך אתה עדיין ממשיך בקמפיין".

אריה דרעי בנאומו בטבריה

"בוא תתעמת איתי אתה לא מנהל עיר אין לך יכולות לנהל עיר אתה מנהל אתר. חוץ משעות של שטנה אתה לא עושה שום דבר", הוסיף אברשה.

רון קובי הגיש בצל ואמר: "קח בצל, תן לאריה דרעי", בתגובה אמרו לו: "אתה הבכיין הכי גדול אתה כל היום מעלה בכיות".

דרעי עצמו התייחס בנאומו לקובי אך טען כי יאיר לפיד מסוכן יותר: "אנחנו בעידן של טרולים, פה בטבריה יש את רון קובי שמתעסק בהפצת סרטוני הסתה ובהפצת ריב ומרון. רון קובי הוא הטרול של טבריה אבל יאיר לפיד מסוכן יותר ממנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר