פרסום ראשון

הדרישה: להעביר את המועצה הדתית בחיפה מ'דגל' לש"ס

ראש עיריית חיפה עינת קליש פועלת בימים אלו בניסיון לצרף את סיעת ש"ס לקואליציה שבראשותה, אלא של"כיכר השבת" נודע כי בש"ס הציבו תנאי: העברת המועצה הדתית מ'דגל' לש"ס (אקטואליה)

אבי רבינא | כיכר השבת |
סיעת 'דגל התורה' בלשכת ראש העיר רותם (צילום: באדיבות המצלם)

כארבעה חודשים נמשכים הניסיונות לצרף את סיעת ש"ס לקואליציה של עינת קליש רותם בחיפה. אלא שלאחר פגישה שנערכה בסוף השבוע בין הצדדים, מבהירים בש"ס כי בלי המועצה הדתית הם לא יהיו חלק מהקואליציה.

בסוף השבוע נערכה פגישה בין הגאון רבי שי פרי, בכיר רבני ש"ס בעיר, לנחשון צוק, מספר 2 של עינת קליש רותם. במהלך הפגישה ניסה צוק לגשש ולהביא לצירופה של ש"ס לקואליציה. אך בש"ס הבהירו כי לא ייכנסו לקואליציה ללא תיק המועצה הדתית, זאת למרות שקיבלה מנדט אחד בבחירות

יצוין, כי המועצה הדתית הובטחה בהסכם הקואליציוני ל'דגל התורה' בראשות סגן ראש העיר מיכי אלפר שמתקשה לוותר על התפקיד.

בשיחה עם 'כיכר השבת' מבהיר יו"ר ש"ס בחיפה אורי אוזן כי: "הנהגת התנועה עומדת על כך שללא מתן מועצה הדתית לא תהיה כניסה לקואליציה". לדברי אוזן: "מן הראוי היה ש'דגל' תתכופף מעט ביחס למה שקיבלה מראש העיר ותוותר על המועצה דתית אבל כל זה אינו עניין של ש"ס".

עוד הוסיף אוזן: "אם העניין חשוב לראש העיר שניכנס, היא תצטרך למצוא את הפתרון מול דגל התורה. אנחנו לא ניתן שימחקו אותנו בעיר אנחנו מרימים את הראש ועומדים על דרישותינו למען כלל הציבור והקהילות".

על המגעים עם ראש העיר אמר אוזן: "הדגשנו שהציבור החרדי בעיר אינו מסתכם בנציגי דגל התורה ורבניה. יש לנו רבנים ומנהיגי עדה מכובדים שסוחפים אחריהם ציבור רב מאד של אלפים שנשענים על הפעילות שלנו והוכחנו את עצמנו", סיכם אוזן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר