התערבות בבחירות?

המנכ"ל בודק: האם גנץ נפגש עם בכירי המשרד

לאחר שאמש פורסם הקלטה של בני גנץ, כשהוא מצטט שיחות שקיים עם בכירים באגף התקציבים באוצר, היום מנכ"ל האוצר שי באבד מבקש לברר מי היו המדליפים (בארץ)

שי באבד (צילום: משה גולדשטיין)

שי באב"ד מנכ"ל משרד האוצר, שלח היום (שלישי), מכתב לשאול מרידור הממונה על התקציבים באוצר, וביקש ממנו לערוך בירור בקרב אנשי המחלקה שלו האם הם אכן נפגשו עם בני גנץ והצוות שלו.

על פי באב"ד, במידה ואכן הם נפגשו, מדובר על התערבות בוטה של עובדי משרד ממשלתי בהליך הבחירות מעבר לנושא העברת המידע באופן לא חוקי לידי אנשים מחוץ למערכת הממשלתית.

כזכור, אמש פורסם הקלטות בהם נשמע יו"ר 'כחול-לבן' בני גנץ אומר, כי נפגש עם בכירים במשרד האוצר והוא יודע בוודאות כי כחלון לא רוצה להמשיך בעוד קדנציה כשר במשרד האוצר: "אני יושב עם אנשי תקציבים, אני יודע מה קורה, בשנה הבאה תתחיל הקטסטרופה. כחלון לא רוצה להחליף את עצמו, כחלון לא רוצה להיות שר האוצר שמחליף את כחלון".

היום, כאמור החליט שי באב"ד לבדוק את הנושא, ושלח מכתב לראש אגף תקציבים - מרידור, וכתב לו, "יש משמעות חמורה לכך שמועמד פוליטי עושה שימוש פנימי במידע שעובדי המשרד נותנים לו, והמשמעות המיידית היא שיש התערבות של אנשי האוצר בהליך הבחירות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר