"השמצות מצוצות מהאצבע"

נתניהו על פרשת הצוללות: לא קיבלתי שקל

ראש הממשלה הגיב על מתקפת 'כחול לבן' בעקבות הגילויים החדשים בפרשת הצוללות. "הם נלחצו מהפריצה האיראנית לתוך הטלפון של גנץ ומנסים להסיט את תשומת הלב" (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: דוברות)

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (שלישי) למתקפה נגדו על ידי רביעיית הנהגת כחול לבן בעקבות הגילויים החדשים בפרשת הצוללות וטען כי לא קיבל שקל מהעסקה.

"ביחס להשמצות האלה, זה באמת השמצות מצוצות מהאצבע. אני לא קיבלתי אפילו שקל מעסקת הצוללות. הדבר הזה נבדק במסרקות ברזל על ידי הפרקליטות ועל ידי היועץ המשפטי לממשלה. הם קבעו חד משמעית שאני לא חשוד בדבר ושאין שום דבר במעשיי".

גנץ מאשים: "נתניהו פגע בביטחון ישראל"

נתניהו תקף, "אבל אני מבין שגנץ ולפיד מאוד נלחצו, בלשון המעטה, מהפריצה האיראנית לתוך הטלפון של גנץ ולצורך זה הם מנסים להסיט את תשומת הלב.

"אני רוצה להגיד לכם שזה לא מפתיע אותי שיש להם שיפוט רע כל כך, משום ששניהם תמכו בהסכם הגרעין האסוני שאני נלחמתי בו ולשמחתי יחד עם הנשיא טראמפ אנחנו רואים שינוי כיוון גם בארה"ב. אבל הם לא הבינו את זה, לדעתי עד היום הם לא מבינים עם מי יש לנו עסק והם לא אלה שיעמדו בראש מדינת ישראל כדי להדוף את איום האיראני. זה לא בשבילם".

את הדברים אמר ראש הממשלה במפגש עם ראשי רשויות שהתקיים בשילה הקדומה. "אנחנו בשטחי מולדת. זה מדבר אלינו, זה בנשמה שלנו וזה מתממש במדיניות שלנו ובעבודה המשותפת שלנו", אמר נתניהו.

לדבריו, "אני חושב שיש כאן סכנה אמיתית. לפיד וגנץ שבויים ברעיון שהדרך היחידה להשיג עתיד למדינה זה לגמד אותה, לעקור 80-90 אלף יהודים, להרכין את הראש ולקוות שהערבים יכירו בנו. אני פועל בדיוק בכיוון הפוך – בכיוון של העצמת ישראל מבחינה ביטחונית, מבחינה כלכלית, מבחינה מדינית.

"אנחנו מגיעים אל העולם וממנו אל העולם הערבי. זה יקח זמן, זה מאבק, אבל זאת תפיסה הפוכה. אצלם זה עתיד מתוך חולשה ואצלנו זה עתיד מתוך עוצמה. הבחירה כאן היא מאוד ברורה".

במסיבת עיתונאים אתמול כינה גנץ את פרשת הצוללות "פרשת השחיתות החמורה ביותר בתולדות מדינת ישראל. הקדשתי את כל חיי למדינת ישראל, ותמיד האמנתי שעושים מעלינו את המלאכה בניקיון כפיים. מגיע לכל חייל ולכל הורה תשובות. אנחנו לא ננוח ולא נרפה עד שהאמת הזאת תצא לאור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר