"גנץ בפאניקה"

נתניהו לגנץ: מה איראן יודעת ואתה מסתיר?

ראש הממשלה פנה לבני גנץ בשאלה פומבית: איך תעמוד מול איראן, כשהיא מחזיקה עליך חומר רגיש? לטענת נתניהו, 'כחול לבן' תוקפים אותו על פרשת הצוללות כי הם בפאניקה (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
נתניהו בהצהרה היום (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

ראש הממשלה בנימין נתניהו מעלה הילוך בהתקפות נגד מפלגת כחול לבן ובהצהרה לתקשורת שמסר היום (רביעי) ממעונו בירושלים, התייחס שוב לדיווחים על פריצה איראנית לטלפון של בני גנץ.

תחילה הציג רשימת הישגים ישראליים, והאשים את יאיר לפיד ובני גנץ כי "הם ממשיכים בניסיון הנואש שלהם להציג את ישראל ככושלת וחסרת הישגים. הציבור חכם והציבור יודע את האמת על ההצלחות הכבירות שלנו.

בהתייחסות לפרשת הצוללות אמר נתניהו, "בימים האחרונים הייאוש של לפיד וגנץ הביא אותם לשפל חדש. הם מנסים בכוח להנשים פרשה שנבדקה עד תומה עם כל המידע ושנקבע לגביה באופן חד משמעי שלא נפל רבב בהחלטותיי, ושכולן היו למען בטחון ישראל.

"אין פה שום מידע חדש, אין פה שום דבר חדש חוץ מדבר אחד: הפאניקה של לפיד וגנץ. ואנחנו שואלים את עצמנו, והציבור שואל את עצמו, מה הסיבה לפאניקה הזאת? מה קרה?", התשובה, על פי ביבי, ברורה.

לדברי נתניהו, "לפיד וגנץ בפניקה משום שאיראן פרצה לטלפון של גנץ ולקחה ממנו חומרים רגישים. ההיסטריה של לפיד וגנץ מעלה שאלות קשות. בני גנץ, מה אתה מסתיר מהציבור הישראלי? מה האיראנים יודעים עליך שאתה מסתיר מאתנו? איזה חומר האיראנים מחזיקים עליך?

נתניהו המשיך בסדרת השאלות: "למה לא סיפרת את הדברים לשותפיך למפלגה כשעודכנת על ידי השב"כ. מה היה לך להסתיר מהם? האם עשית שימוש חסר אחריות בטלפון האישי שלך, כשאתה שהיית רמטכ"ל וראש חברת סייבר יודע שהמכשירים האלו נגישים לכוחות הביון של האויב, ומעל הכל, איך תעמוד כרה"מ מול איראן האויב מס' 1 שלנו כשאיראן מחזיקה עליך חומר רגיש?

ראש הממשלה הדגיש כי "זה לא עניין רכילותי, זה עניין של בטחון המדינה. הדרך היחידה שלא תהיה נתון לסחיטה זה שתחשוף עכשיו בפני הציבור את הדברים. בני גנץ, אני אומר את זה בצער אבל יש לך בעיה עקבית של היעדר שיקול דעת.

"איפה היה שיקול הדעת שלך כשהשתתפת באירוע הזיכרון המביש שהעמיד בשורה אחת את חללי צה"ל ואת ההרוגים הפלסטינים בצוק איתן כולל 1000 מחבלי חמאס. איפה היה שיקול הדעת שלך כשחתמת על ההסכם המסוכן עם איראן שאני התנגדתי לו? איפה היה שיקול הדעת של יאיר לפיד ושלך כשאמרתם שיש צדדים טובים בהסכם, שהאיראנים רציונליים, ושהיעדר יהרוס את יחסינו עם ארה"ב?".

נתניהו הוסיף ותקף: "גנץ הסתרת את המידע על הפריצה מחבריך למפלגה, אולי חשבת שתוכל להסתיר אותו גם מאזרחי ישראל, אבל אינך יכול לבקש את אמונם של אנשי ישראל בלי שתחשוף בפני ישראל את כל האמת. ישראל צריכה רה"מ חזק ולא סחיט, רה"מ שידע לעמוד מול איראן ומול כל אויבינו. אזרחי ישראל, אם אקבל שוב את האמון שלכם אמשיך להוביל את המדינה בשיקול דעת, אחריות ועוצמה לעוד ועוד הישגים כבירים".

ממפלגת כחול לבן נמסר בתגובה: "מר נתניהו, במסגרת פרשת "צוללות תמורת עמלות" תענה רק על שאלה אחת עד 20:00 בערב: למה קיבלת 16 מיליון שקל מחברה שסוחרת עם יצרנית הצוללות ולמה הסתרת את זה מהציבור?"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר