מתי שריקי בסינגל קליפ חדש ומושקע: מחר

הזמר והיוצר מתי שריקי בסינגל קליפ חדש שצולם בהרי האלפים. שריקי כתב והלחין את הסינגל השני מתוך אלבומו השני שבדרך. על העיבוד נועם עקרבי (סינגלים וקליפים)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום: שניאור אנטבי)

לאחר אלבום בכורה, השתתפות באודישן הבלתי נשכחת בתכנית הריאליטי 'אביב או אייל' ושורה של קליפים מעוררי עניין, ממשיך שריקי בעשייה המוסיקלית. בין לבין הוא תר את הארץ לאורכה ולרוחבה, וגם מופיע בקרב קהילות יהודיות בחו"ל עם המופע 'אור חדש' והמופע 'מתגברים'.

מהאלבום השני שבדרך כבר יצא הסינגל 'מסתתר', שזכה להצלחה והשמעות רבות, וכעת משחרר שריקי סינגל חדש, "מחר".

את "מחר" כתב והלחין מתי שריקי ועל העיבוד וההפקה נעם עקרבי (עידן רייכל, עברי לידר, אליעד ועוד). בניגוד לעבר, "מחר" מסתמן כתפנית מרעננת של קוליות וגרוב שמח. שיר קצבי ואופטימי שפותח את הריאות והעיניים ומאפשר לנו לראות, את הרגע שמעבר לרגע – מחר.

את המילים ל"מחר" מלווה קליפ מרהיב שצולם בהרי האלפים. סיפורו האישי המרגש של מתי התגלגל לאזני במאי וצלם צעיר מכפר חב"ד, וכשהגיע השיר החדש החליטו השניים להגשים חלום משותף: לצלם את הקליפ בהרי האלפים, כדי להמחיש את המסר בשיר: תמיד להמשיך ולטפס, ולעולם לא לוותר על החלומות שלכם.

ואכן, החלום הוויזואלי קרם עור וגידים והפך לחוויה בת חמישה ימי צילום בפסגות ההרים של אוסטריה וסלובניה, בטמפרטורה מתחת לאפס, עם סיפורי 'גבורה' של התבוססות בשלג מאחורי הקלעים, וצילומי אוויר מדהימים ממעוף ציפור באמצעות רחפן הצילום של שריקי.

בקליפ משתתף גם הבן הצעיר של שריקי, שנשאר בארץ ומתרוצץ בשדות ארץ בנימין, כחלק מהעלילה הוא נבחר לבטא את המסר "שהאוצר נמצא מתחת לגשר...". התוצאה: קליפ מרהיב ומרגש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר