קרב על כל קול

"משחקים מלוכלך": מאבק בין מפלגות הימין

השרה שקד קראה לאיחוד מפלגות הימין להפסיק את הקמיין השקרי נגד הימין החדש. במקביל, סמוטריץ' מכחיש דיווח על קמפיין עתידי נגד השר בנט: "התחילו לשחק מלוכלך" (פוליטי)

(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

הפילוג במפלגת הציונות הדתית כפי שיוצגה בכנסת היוצאת, הולכת ומחריפה על רקע הסקרים המראים על מגמה מעורבת, כאשר מפלגת הימין החדש של השרים נפתלי בנט ואיילת שקד מדשדש בסמיכות, ובחלק מהסקרים מאחורי, מפלגת איחוד מפלגות הימין.

הבוקר (ראשון) דווח בכאן רשת ב' כי באיחוד מפלגות הימין מתכננים קמפיין נגטיבי בשבוע האחרון נגד הימין החדש, על פי הדיווח לאור הסחף של מצביעי הציונות הדתית למפלגה.

בדיווח של זאב קם נטען כי בקמפיין יציגו את בנט כמי שהתעניין רק בתיק הביטחון ולא דאג למגזר, ויתקפו אותו על העובדה שהוא השאיר את מפלגת הבית היהודי בחובות.

באיחוד מפלגות הימין הכחישו את הדיווח, וח"כ בצלאל סמוטריץ' צייץ בטוויטר: "אז הימין החדש התחילו לשחק מלוכלך. אחרי שלא הצליחו להביא מצביעים חילונים האסטרטגיה החדשה של נפתלי בנט היא להתקרבן ולהציג אותנו כמי שיורים בתוך הנגמ"ש. מדובר בשקר גמור".

במקביל, בימים האחרונים הופצו מספר הודעות סמס נגד מפלגת הימין החדש, שם טוענים כי איחוד מפלגות הימין עומד מאחורי הקמפיין המכפיש אותם.

השרה איילת שקד הודיעה כי בכוונתה לפנות לוועדת הבחירות בעקבות הפרסומים השקריים נגדה וקוראת למפלגת הבית היהודי והאיחוד הלאומי להפסיק לאלתר את המתקפות נגד "הימין החדש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר