מיזם מבורך

לראשונה בישראל יושק פיילוט; רב-קו לתייר

כרטיס הרב-קו ימתין בשלב הפיילוט לתיירים הנכנסים דרך טרמינל 3 ויורחב בעתיד לכלל מוקדיי התיירות בארץ, הכרטיס יעניק 20% הנחה במספר אתרי תיירות פופולריים (תחבורה)

כרטיס רב-קו, ארכון (צילום: מתוך הקמפיין לרב-קן)

יוזמה מיוחדת של משרד התיירות, משרד התחבורה ורשות הטבע והגנים: בפעם הראשונה בישראל יושק כרטיס רב-קו משולב לתחבורה ציבורית המיועד לתיירים הרבים הפוקדים את הארץ, הכרטיס ייתן הנחה של 20% בכניסה לאתרי רשות הטבע, במסגרת השקת הכרטיס הוקם אתר אינטרנט באנגלית, לנוחות התיירים.

הצפת התיירים בישראל, וההכנות לקראת תחרות ה'אירווזיון' שצפויה להביא לישראל כמות גדולה של תיירים, גרמו למשרדי התיירות והתחבורה להקים את מיזם 'הרב קו לתייר', הכרטיס החדש מתלבש על פלטפורמה קיימת של הרב-קו האנונימי, בו אין צורך במסירת פרטיים אישיים.

נכון לעכשיו, המיזם מוגדר כפיילוט ניסיוני שייערך מספר חודשים. את כרטיס הרב-קו יוכלו התיירים לרכוש באולם טיסות נכנסות בטרמינל 3 בלבד, וככל הנראה יורחב בעתיד גם לתיירים הנכנסים דרך הטרמינל החדש ליד אילת, ובעוד מוקדי תיירות פופולריים לרוחבה של מדינת ישראל.

עם כרטיס הרב-קו יהיה ניתן להיכנס בהנחה לכ-70 אתרי תיירות ביניהם: הגן הלאומי קיסריה, עין גדי, קומראן, בניאס, ציפורי, מצדה, עבדת, תל מגידו, בית שאן, הרודיון, שמורת הטבע חוף האלמוגים וכו'. כאשר במידה והפיילוט יצליח הוא יכלול גם אתרי תיירות נוספים, והנחות מגוונות במקומות לינה ובמסעדות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר