שוב מוקלט

גנץ בהקלטה: ביבי היה יכול גם להרוג אותי

יו"ר כחול לבן בני גנץ הוקלט אומר בפני פורום סגור ומצומצם, כי ראש הממשלה שלח את הרוסים לפרוץ לו לטלפון הנייד, ואילו הוא היה יכול להרוג אותו הוא היה עושה את זה (פוליטי)

בני גנץ (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

שוב הקלטות מבית היוצר של גנץ: הערב (ראשון), ערוץ 'חדשות 13' מפרסם הקלטות חדשות של יו"ר כחול לבן בני גנץ, בהם הוא מדבר בחריפות כנגד ראש הממשלה ואומר, כי אם היה לו דרך להרוג אותו הוא היה עושה זאת.

גנץ דיבר בפורום סגור והתייחס לפריצה לנייד האישי שלו. הוא לא פסל אפשרות חדשה של שיתוף פעולה בין נתניהו לפוטין, ולטענתו, יש תרחיש סביר, כי נתניהו הפעיל את הרוסים כדי שיבצעו את הפריצה. וכך הוא הסביר: "במידה ולא מדובר באיראנים שפרצו לי לנייד, יש 2 אפשרות. אפשרות ראשונה שהם לקחו אנשי סייבר פרטיים כדי שיבצעו את הפריצה. והאפשרות השנייה, שהיא מתאימה לאופיו של ביבי, והיא - להפעיל את הרוסים שיבצעו את הפריצה".

גנץ גם הוסיף מה הוא חושב יקרה עם ראש הממשלה אחרי הבחירות: "ביבי יודע שהוא הולך לכלא, לא משנה באיזה סיטואציה, אם הוא מסיים כראש ממשלה - הוא הולך לכלא, ואם הוא בסוף לא ילך לכלא, הוא עדיין יישאר בכלא - כי הוא נשאר בכלא של שרה, במקום היחיד שהוא משוחרר, זה במשרד שלו".

מהליכוד מסרו בתגובה על ההקלטות: "גנץ איבד את זה. לאחר שהאשים את נתניהו שהוא בוגד במדינה, כעת הוא מאשים את ראש הממשלה שישלח אנשים להרוג אותו. אם בני גנץ מגלה סימני פחד מתקדמים אחרי שבועיים של 'לחץ' במסע בחירות ולאחר שהאיראנים פרצו לטלפון שלו, איך הוא יוכל לנהל את המדינה?".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר