ירי הרקטה

גילת בנט תוקפת בחריפות: "נתניהו מושחת"

גילת בנט, רעייתו של נפתלי בנט, יו"ר 'הימין החדש', יוצאת הבוקר (שני) בהתקפה חריפה וחריגה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו ואומרת כי הוא מושחת בגלל ירי הטילים (חדשות)

גילת ונפתלי בנט. ארכיון (צילום: Yossi Zeliger/Flash90)

גילת בנט, רעייתו של נפתלי בנט, יו"ר 'הימין החדש', יוצאת הבוקר (שני) בהתקפה חריפה וחריגה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו ואומרת כי הוא מושחת בגלל ירי הטילים.

"מספיק כבר לקשקש!! הבחירות כאן הן לא על צוללות", כתבה בנט בעמוד הפייסבוק שלה. "כל חקירות נתניהו הן מאז ומעולם הדרך שהשמאל נוקט כדי להפיל אותו, סתם כי הם רוצים לחזור להיות בעלי הבית. אין פה כלום. ואוהדי ביבי ועוד כמה ימנים עוד זוכרים כמה נורא זה לחיות תחת שלטון השמאל. ולכן הם מצביעים לו. אז ככל שאתם תחקרו ותנסו לפגוע בו - יהיו לו יותר בוחרים. יהיו לו בוחרים, וביטחון ישראל יופקר בידי מערכת ביטחון שלא רוצה להילחם".

"אבל נתניהו מושחת", תוקפת גילת בנט ומסבירה: "אדם מושחת מבחינתי הוא כזה שכשיורים טילים על תל אביב, הוא אומר שזו טעות. ורק כשהטיל פוגע - פתאום זה 'פשע נפשע' שתהיה לו 'תגובה הולמת'".

בנט דורשת: "מספיק כבר לקשקש!! יש לנו אוייב והוא הורג בנו שנים, וכל מה שנתניהו עושה זה להתעלם מקיומו, ונותן לו לצמוח. והוא זה שנושא באחריות לכך שמינה שרי ביטחון ורמטכ"לים כושלים בזה אחר זה. הדרום בוער ומופגז במשך שנה והרמטכ"ל אייזנקוט 'לא מעלה בדעתו שנירה במשגרי עפיפונים'".

"אפשר לנצח את החמאס!!!!! עם תעוזה, עם תחבולה, עם רוח לחימה!!! ועם מנהיג אמיתי שמציב לעצמו מטרה ברורה וחותר לעברה --- השמדת האוייב", מצהירה בנט. "נתניהו הוא מדינאי מעולה, אבל אנחנו חייבים את נפתלי כשר ביטחון אם אנחנו רוצים שיהיה פה אי פעם ביטחון. כי הוא היחיד שלא מפחד, והיחיד שיודע לעבוד".

לדבריה, "לנתניהו יש מטרה אחת שעליה הוא מוכן להתאמץ- שנפתלי לא יהיה בממשלה. בכל אחת מהממשלות האחרונות, נתניהו העדיף את מפלגות השמאל על פני בנט ושקד, ורק באמצעות מו"מ יצירתי ביותר הצליחו להיכנס. אם אתם רוצים לנצח את חמאס - אתם חייבים להצביע לימין החדש. אין דרך אחרת".

בעלה, השר בנט, אמר כי הוא מגבה את דבריה. "עומד מאחורי כל מילה בפוסט של גילת, אשתי החכמה. נתניהו ראש ממשלה טוב אך גילת צודקת: נתניהו הרים ידיים אל מול טרור חמאס. מה שהוא לא עשה בעשר שנים הוא כבר לא יעשה. על נתניהו להטיל עליי את האחריות לטיפול שורש בחמאס ובעזה. אני יודע מה צריך לעשות", אמר בנט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר