חשוד נעצר

שדדו את הפדיון היומי של זוג קשישים ונלכדו

זוג קשישים שעשה דרכו מעסק שבבעלותם בעיר קריית גת אל מקום מגוריהם במושב סמוך, לא ידעו כי שני חשודים שעתידים לשדוד מהם את פדיון העסק, נוסעים בעקבותיהם (משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
שני החשודים (צילום: דוברות המשטרה)

תושב לקיה נעצר בעקבות אירוע שוד שארע לפני כשבועיים בשעת ערב במושב אחוזם הסמוך לקריית גת. המעצר נעשה בחשד כי ביצע שוד של בני זוג קשישים (85 ו-79) זמן קצר לאחר שהגיעו לביתם בסוף יום עבודה. החשוד בחקירתו מסר גרסת אליבי שהופרכה על ידי חוקריו לא אחת. בימים אלו הבשילה החקירה וחומריה הועברו לידי פרקליטות דרום.

לפני כשבועיים בסביבות השעה 19 וחצי יצאו בני הזוג מעסק שבבעלותם במרכז המסחרי בעיר קריית גת והחלו נסיעה ברכבם אל המושב בו מתגוררים. מטרים ספורים אחריהם, נסע החשוד ברכבו כשאדם נוסף נמצא עמו ועקבו אחר בני הזוג.

דקות ספורות לאחר שנכנסו זוג הקשישים לביתם, נשמעו נקישות בדלת וברגע שהמתלוננת פתחה את הדלת, קפץ עליה חשוד רעול פנים שאחז סכין בידו, לפת אותה בצווארה והפילה ארצה. בנוסף, חשוד נוסף שזהותו אינה ידועה, תקף את הבעל והפיל אותו גם כן לרצפה. החשודים נטלו במהרה את תיק הפדיון ונמלטו מהמקום ברכב עמו הגיעו.

בעקבות דיווח על המקרה החלה משטרת ישראל בחקירה מהירה תוך איסוף עדויות וראיות במטרה לאתר את החשודים במעשה האלים.

התחקות אחר מצלמות במרחב הציבורי בקריית גת ועד למקום מגוריהם העידו כי רכב מסוג טויוטה נצפה נוסע אחר רכבם של בני הזוג ועוצר סמוך לביתם במועד האירוע.

יום למחרת (11.3) התקבל דיווח מאזרח שאיתר תיק זרוק בשמורת פורה ובדיקתו העלתה כי מדובר בתיק שנשדד מבני הזוג ובו רכושם. בהמשך לחקירה זו נעצר החשוד בביתו ואותרו ברשותו פרטי הלבוש מאירוע השוד.

החשוד בחקירתו הכחיש את החשדות המיוחסים לו ומסר גרסת אליבי משלו שלא התיישרה עם ממצאי חקירת המשטרה ואשר הופרכה, ואילו בחקירתו האחרונה, לאחר שמעצרו הוארך בחלוף הימים מספר פעמים בבית המשפט, בחר החשוד לשמור על זכות השתיקה. כאמור, לאחר שמוצתה החקירה עם חשוד זה, הועברו חומריה לידי הפרקליטות.

רכבם של הקשישים
ואחריו רכבם של החשודים

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר