"ה' נתן, ה' לקח"

רכבו של האברך - נשרף; כך הוא הגיב • צפו

אברך צעיר, אב לשלושה ילדים, ניצל עם משפחתו בנס, לאחר שהרכב בו נסעו החל לעלות באש. במקום לבכות על מר גורלו, הוא מיהר להודות להשם: "יהי שם ה' מבורך" • צפו (חרדים)

(צילום: האיש והאגדה)

אברך צעיר, אב לשלושה ילדים, יצא בשבוע שעבר לדרכו עם רכבו, כאשר רעייתו וילדיו עמו ברכב. מיד כשהחל בנסיעה, החל הרכב לעלות באש ולמקום הוזעקו כוחות כיבוי שמיהרו לכבות האש, אך הרכב הושבת בעקבות השריפה.

בחסדי שמים, האברך ומשפחתו הספיקו לצאת מהרכב ללא פגע. בעוד לוחמי האש פועלים לכבות השריפה, מיהר האברך להודות להשם: "זה המיצובישי כריזמה זכרונה לברכה", אמר בעודו מצלם את הרכב, "השם נתן, השם לקח, יהי שם השם מבורך. הכל שרוף, חסד השם לא היו נפגעים".

שמעון ברדי חובש בכיר ביחידת האופנועים במד"א, מספר ל'כיכר השבת' את השתלשלות האירוע: "בשבוע שעבר, יום שלישי אחר הצהריים, אני מקבל טלפון מהחברותא שיושב לצידי בספסל הלימודים, האברך היקר נשמע שמח ומאושר ודרש בשלומי... לשאלתי לשמחה זו מה היא עושה, ענה לי: 'הרכב שלי עלה כרגע באש, חיי וחיי רעייתי והילדים ניצלו לגמרי ללא שום פגע, בעוד שהרכב הלך לעולמו'".

"הזדרזתי למקום הדליקה ואכן אני רואה את האברך כשהוא ממש שמח ומאושר כאילו שבזה הרגע זכה בלוטו", מספר ברדי, "העוברים והשבים נראו לחוצים, אך הוא מרגיע אותם באומרו ה' נתן, ה' לקח, יהי שם ה' מבורך".

ברדי מוסיף ואומר: "צריך להבין שאמנם מדובר באברך צעיר לימים שחי ממש מהשקלים, ובכל זאת משקיע בכל זמן פנוי ומכתת רגליו להרבצת תורה וזיכוי הרבים. אני אישית נתקל כמעט בכל יום בתאונות פח פשוטות שבהם אנשים מתלהמים ובוכים 'על מר גורלם', אך כאן נדהמתי לראות אברך פשוט, אב לשלושה, שחי מפרוטות של ממש שזכה להכיר בחסד ובמתנה שחנן אותו הקדוש ברוך הוא. בשבילי זה היה בית ספר לאמונה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר