צפו בתכנית

המבקר: כוכב הפופ מאיר גרין בראיון חושפני

הזמר והיוצר הצעיר מאיר גרין, בראיון ישיר וכנה על הקריירה, האלבום שמתעכב, הביקורות הנוקבות שהוא סופג לצד המחמאות וההצלחה. וגם פינת המסננת עם הלהיטים (מגזין)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום ועריכה: אריאל ליבא)

הזמר והיוצר הצעיר (26) מאיר גרין התארח בתכנית 'המבקר' של מבקר המוזיקה של כיכר השבת, נתנאל לייפר, ושוחח על הקריירה ותחילתה, כיצד הפכה מחלתה של אחותו לפתיח של קריירה מוזיקלית וההתבגרות הלא פשוטה במהלכה עבר לא פחות מ-12 ישיבות שונות...

גרין החל ליצור כבר בגיל 20 מאז הוציא לא פחות מעשרה שירים אך האלבום בושש לבוא, "האלבום מוכן כבר", הוא חושף במפתיע בראיון, "הכל מוכן רק מחכים לטיימינג הנכון לשחרר אותו החוצה", הוא מסביר. לדבריו רוב השירים באלבום הם חדשים לחלוטין ואינם חלק מהסינגלים שהוציא, "גם הסינגל החדש שלי "כי אני יהודי" בכלל לא חלק מהאלבום. זה שירים נפרדים שאני מוציא חוץ ממנו".

גרין הפך את ההתמודדות האישית שלו למופע 'נער מתבגר' הכולל את שיריו ובעצם את סיפורו האישי, "אני משלב במופע הזה גם את הרב שלי, הרב חיים הורביץ, מי שקיבל אותי לעבוד כמדריך בישיבה שהייתה בראשותו והאמין בי למרות שלא באמת הייתי ראוי בפנימיות שלי לתפקיד ולמעמד", הוא מוסיף בהתרגשות.

גרין מתייחס גם לביקורות הנוקבות שהוא סופג בשל הקליפים שלו שחלקם היו נועזים לדעת גולשים רבים ומצהיר, "לא אכפת לי בכלל. אמא שלי קוראת כל מילה שכותבים עליי אבל אני ממש לא לוקח ללב". גרין מסביר כי למרות שבחר להוריד מהאוויר את אחד הקליפים שלו (לשון הרע לא מדבר אליי), הוא לא מתחרט על שום דבר מוזיקלי שיצר, "אני מנסה להגיע באמת, לא רק כביזנס, לקהלים רחבים יותר ולהראות את הצד היפה של החרדיות גם לכאלה שאינם ולכן לפעמים אני עושה דברים קצת אחרת".

צפו בראיון המלא ולביצוע הלייב של הסינגל "כי אני יהודי" באולפן 'כיכר השבת' בליווי הגיטריסט המפתיע בכישרונו, דניאל כהן.

לשירים המלאים של פינת המסננת:

אריאל זילבר - הגאולה

יוסף נטיב - לאהוב בחינם

חיים שלמה מאייעס - מלמעלה ללמטה

יואלי וייס - שמחתנו

מתי שריקי - מחר

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר