לילה של לחימה

30 שיגורים לעבר ישראל; צה"ל תקף 15 מטרות טרור בעזה

חיל האוויר המשיך לתקוף, במהלך הלילה, מטרות טרור של חמאס ברצועה • יישובי הדרום התעוררו לקול 30 אזעקות • הלימודים בעוטף ובערי הדרום - בוטלו • נתניהו ינחת הבוקר בישראל (אקטואלי)

ב. ניסני | כיכר השבת |
שדרות, הלילה (צילום: הדס פרוש / Flash90)

אש בדרום: מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו הלילה (שלישי) 15 יעדי טרור של ארגון חמאס ברצועה. בישראל הופעלו אזעקות צבע אדום לאחר שארגוני הטרור שיגרו למעלה ממאה שיגורים לעבר ישראל.

בין היתר תקף חיל האוויר כ-15 יעדי טרור בצפון רצועת עזה בהם מתחם צבאי של ארגון הטרור חמאס בבית חאנון ומתחם צבאי של ארגון הטרור הג'יהאד האסלאמי הפלסטיני בבית להיא.

כמו כן, בשעות הבוקר תקפו מטוסי קרב של צה"ל יעדי טרור נוספים במתחם צבאי של ארגון הטרור חמאס בדיר אל באלח במרכז רצועת עזה. בנוסף נתקפו על ידי טנקים ומסוקי קרב מספר מטרות צבאיות של ארגון הטרור חמאס.

מצה"ל נמסר: "התקיפה בוצעה בתגובה לירי לעבר שטח ישראל. ארגון הטרור חמאס נושא באחריות לכל הנעשה ברצועה וממנה. צה"ל נחוש לבצע את משימת ההגנה על אזרחי ישראל וערוך לתרחישים שונים ולהעצמת פעולתו ככל שיידרש".

כמו כן, בירי משטח רצועת עזה לעבר שטח ישראל מהשעה 22:00 ועד לשעה 02:45 זוהו כ-30 שיגורים. לוחמי כיפת ברזל ירטו מספר שיגורים. שאר השיגורים נפלו בשטח פתוח.

פיקוד העורף הודיע על ביטול הלימודים בישובי עוטף עזה ובערים נתיבות, אופקים ואשקלון. כו כן, הלימודים בבאר שבע ואשדוד בוטלו בהחלטת העירייה.

יצוין כי ראש הממשלה בנימין נתניהו עושה את דרכו לישראל, לאחר שקיצר את הנסיעה לארה"ב והחליט לחזור מיד לאחר הפגישה עם נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ. נתניהו צפוי לנחות בישראל סביב השעה 09:00 בבוקר.

עם המראתו לישראל, אמר נתניהו: "אני חוזר לארץ לטפל בדברים החשובים. אנחנו חוזרים לטפל בעניינים אני לוקח את המטוס במהירות חזרה לארץ ומשם הולך לקריה. נתנו תגובה מאוד מאוד עוצמתית והחמאס צריך לדעת שלא נהסס להיכנס לעשות את כל הצידים הדרושים לא קשור לשום דבר לא קשור לתאריך אלא לצרכים של ביטחון ישראל".

כזכור, חמאס הודיע אמש כי מצרים הצליחה להשיג הסכם 'הפסקת אש' שיכנס לתוקפו בשעה 22:00, אך ישראל המשיכה בתקיפות ברחבי הרצועה וחמאס הגיב בירי.

האזעקות שנשמעו מאז "הפסקת האש"

22:48: שדרות, מועצות אזוריות אשכול ושער הנגב

22:52: מועצות אזוריות שדות נגב ושער הנגב

22:54: מועצה אזורית חוף אשקלון

23:16: שדרות, שער הנגב

23:17: מועצה אזורית שער הנגב

23:18: נתיבות, מועצות שדות נגב, שער הנגב, מועצה אזורית בני שמעון

00:22: אשכול

00:55: אשכול

01:04: אשכול

01:05: מועצה אזורית אשכול

01:32: חוף אשקלון, אזור תעשייה אשקלון

01:55: חוף אשקלון, אזור תעשייה אשקלון

02:37: חוף אשקלון, שער הנגב

03:14: שדרות, שער הנגב

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר