"בניינים ריקים"

בנט על תקיפות צה"ל: "קשקוש שלא עובד"

חבר הקבינט נפתלי בנט יוצא במתקפה חריפה נגד מדיניות ראש הממשלה ותקיפות צה"ל ברצועת עזה: "להפציץ בניין ריק ולהתבשם כאילו זו הרתעה - זה קשקוש שלא עובד" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

חבר הקבינט המדיני ביטחוני ויו"ר 'הימין החדש' יוצא במתקפה חריפה נגד מדיניות ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו שהורה לצה"ל לתקוף ברחבי רצועת עזה, אך - לדבריו - מדובר בהפצצת בניינים ריקים בלבד.

לדבריו בנט, ששהה הלילה בדרום הארץ: "התושבים גיבורים וחזקים אבל צריך לתת לצה״ל פקודה לנצח, לעקר את החמאס מהיכולות שלו לפגוע בנו. להפציץ בניין ריק ואז להתבשם כאילו זה מה שמרתיע את חמאס - זה קשקוש והבל, זה לא עובד.

"אני מצפה מראש הממשלה לתת לצה"ל פקודה לעקר את חמאס מיכולות ואז לשמר את זה. זה הדבר הבסיסי שמגיע לתושבי עוטף עזה ותושבי הדרום כולו. עכשיו זה רגע החלטה. אנחנו ניתן את כל הגב בעניין הזה".

מוקדם יותר אמש, אמר בנט בהקשר לדיווחים על הפסקת האש כי "הפסקת אש ברגעים אלה תהיה רוח גבית לטרור. אין מדינה בעולם שלא תגבה מחיר על טילים על אזרחיה, ואין מדינה בעולם שדם אזרחיה הפקר כפי שאנו חווים בימים האחרונים. הפצצת מבנים ריקים מסכנת את הרתעת ישראל ומביאה עלינו את הטילים הבאים.

"אני נמצא הלילה עם תושבי עוטף עזה, ואעשה הכל כדי לא לאפשר לביזיון כזה לקרות. אין ולא יהיו אזרחים סוג ב׳ בישראל".

יצוין כי ראש הממשלה בנימין נתניהו צפוי לנחות בארץ סביב השעה 09:00 בבוקר. קודם המראתו מארה"ב, אמר: "נתנו תגובה מאוד מאוד עוצמתית והחמאס צריך לדעת שלא נהסס להיכנס לעשות את כל הצידים הדרושים לא קשור לשום דבר לא קשור לתאריך אלא לצרכים של ביטחון ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר