"שוב, הפסדנו"

שעות של שקט מתוח: ישראל עצרה את התקיפות ברצועה

סמוך לשעה 03:00 לפנות בוקר חמאס עצר את השיגורים לעבר ישראל, שלוש שעות לאחר מכן גם צה"ל עצר את התקיפות ברצועה • הערכה: הסכם האש נכנס לתוקף • "שוב, הפסדנו" (אקטואליה)

ב. ניסני | כיכר השבת |
מטוס קרב של חיל האוויר (צילום: פלאש 90)

לאחר לילה עם עשרות שיגורים לעבר שטח מדינת ישראל ועשרות תקיפות ברחבי רצועת עזה, סמוך לשעה 03:00 לפנות בוקר ארגוני הטרור עצרו את השיגורים לעבר ישראל, כשלוש שעות לאחר מכן, בשעה 06:00 בבוקר, צה"ל עצר את התקיפות ברחבי הרצועה, מה שנראה כעוד 'הפסקת אש' בין ישראל לחמאס, הפסקה שאיש אינו יודע אם תישמר.

גורם פלסטיני ברצועת עזה טוען כי הירי לעבר ישראל ייפסק במידה וצה"ל יעצור את התקיפות ברחבי הרצועה, כאמור, עד כה, השקט נשמר בישראל ובעזה.

בג'יהאד האיסלאמי הודיעו הבוקר כי "אם התוקפנות תימשך, ההתנגדות לא תהסס לרגע למלא את תפקידה. ההתנגדות הפלסטינית מתחילה והיא זאת שתסיים".

פגיעה ישירה בשדרות, הלילה (הדס פרוש, פלאש 90)

בתוך כך, ראש הממשלה בנימין נתניהו, המכהן גם כשר הביטחון, ינחת הבוקר בישראל לאחר שקיצר את ביקורו בארה"ב בשל המצב הביטחוני.

בארגוני הטרור הודיעו כי לא הסכימו לדרישות ישראל לעצור את הפרות הסדר סמוך לגדר המערכת. הפרשן הצבאי של 'ידיעות אחרונות' יוסי יהושוע כתב בטוויטר: "כמו תמיד בישראל לא מאשרים את קיום הפסקת האש אבל אם היא התקבלה בלי הפסקת הארועים על הגדר, בלוני התבערה והנפץ והארועים האלימים המתוכננים ביום שישי, שוב הפסדנו".

צפו: כך מטוסי קרב הורידו בניינים ברצועה

קודם המראתו אמר נתניהו: "אני חוזר לארץ לטפל בדברים החשובים. אנחנו חוזרים לטפל בעניינים אני לוקח את המטוס במהירות חזרה לארץ ומשם הולך לקריה. נתנו תגובה מאוד מאוד עוצמתית והחמאס צריך לדעת שלא נהסס להיכנס לעשות את כל הצידים הדרושים לא קשור לשום דבר לא קשור לתאריך אלא לצרכים של ביטחון ישראל".

חבר הקבינט השר נפתלי בנט תקף את הפסקת האש ואמר: "הפסקת אש ברגעים אלה תהיה רוח גבית לטרור. אין מדינה בעולם שלא תגבה מחיר על טילים על אזרחיה, ואין מדינה בעולם שדם אזרחיה הפקר כפי שאנו חווים בימים האחרונים. הפצצת מבנים ריקים מסכנת את הרתעת ישראל ומביאה עלינו את הטילים הבאים.

"אני נמצא הלילה עם תושבי עוטף עזה, ואעשה הכל כדי לא לאפשר לביזיון כזה לקרות. אין ולא יהיו אזרחים סוג ב׳ בישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר