עדי גביסון בסינגל בכורה: "כולם רוצים"

הזמר והיוצר עדי גביסון, לשעבר סולן להקת הרוק היהודית "פרדס" בסינגל אישי ראשון מתוך אלבום בכורה שבדרך. על הלחן המילים וההפקה אחראי המוזיקאי אשר אסבג (סינגלים)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

הזמר והיוצר החב"די עדי גביסון (41) מבאר יעקב, הוא יוצר ותיק עם עבר מפואר בנוף המוזיקלי הישראלי. סגנונו המיוחד מעניק ארומה רוקיסטית מרעננת למוסיקה היהודית המבוססת על היצירות עליהן גדל טרם חזרתו בתשובה.

את דרכו המוסיקלית הוא החל בגיל 15 כסולן בלהקות רוק מקומיות שהופיעו במועדוני רוק בצפון. בהמשך המריא לארה"ב ושם הקים יחד עם אשר אסבג את להקת 'פרדס' שהתפרסמה והוציאה שירים מקוריים לצד גרסאות כיסוי ללהיטים מוכרים. הלהקה האהודה הופיעה במשך שנים רבות בכל יבשת אמריקה בהובלתו של הסולן גביסון המוכשר והבועט.

לפני 7 שנים, שב גביסון ארצה כשהוא ממוקד מוזיקה: כותב, שר, מופיע ומשפיע באמצעות שילוב סיפורו האישי ומוזיקה מקורית. הסינגל הראשון בדרך להגשמת חלומו המוזיקלי הוא "כולם רוצים" תחילת המסע לחשיפת אישיות מוזיקלית פועמת בקריירה משלו. קולו רועם, העיבוד עכשווי, והטקסט מעורר למחשבה. גם בסינגל החדש אחראי על העיבוד וההפקה המוזיקלית חברו משכבר ימים, אשר אסבג.

"בסופו של דבר כולם רוצים להתחבר לנקודה הפנימית היהודית שלהם" אומר גביסון, "ולא ממש משנה איזו כיפה אם בכלל, מונחת על ראשם..".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר