בשל החומרה

חקירת הדקירות בכלא הועברה ליחבא"ל

אירועי הדקירה בכלא קציעות על ידי אסירי החמאס במהלכן נפצעו שני סוהרים של שירות בתי הסוהר הועברו לטיפול היחבא"ל בשל חומרתם והגדרתם כאירוע טרור (משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

בעקבות האירועים האחרונים, במהלכם אסירים ביטחוניים מארגון חמאס, פגעו בסוהרים בבית הסוהר קציעות ודקרו שניים מהם במהלך העברת אסירים מאגף לאגף, הוחלט במשטרה, כי בשל חומרת המעשים והגדרתם כפיגוע וניסיון רצח של אנשי כוחות הביטחון החקירה תועבר לטיפול היחידה הארצית למאבק בפשיעה החמורה והבינלאומית (יאחב"ל) בלהב 433 בשיתוף פעולה מלא עם שב"כ ושירות בתי הסוהר.

מעצרו של אחד החשודים שנעצר אתמול (שלישי) על ידי ימ"ר נגב לחקירה באזהרה בחשד למעורבות בעבירות של ניסיון רצח והכנה לביצוע מעשה טרור הוארך אתמול בבית משפט השלום באשקלון עד ליום 02.04.2019.

במשטרה מדגישים: "לא נאפשר ולא נשלים עם ניסיונות לפגוע בלובשי מדים ואנשי כוחות הביטחון המבצעים את תפקידם במסירות למען אזרחי ישראל. אנו מחויבים לפעול לחקירת המקרה החמור שהתרחש בכלא קציעות והניסיון לפגוע באנשי שב״ס, באמצעות כל הכלים והאמצעים העומדים לרשותנו, על מנת למצות את הדין עם אותם פוגעים".

כזכור, ביום ראשון נפצע קצין שירות בתי הסוהר בפיגוע דקירה בכלא קציעות. האירוע החל כאשר שני אסירים ביטחוניים מארגון החמאס דקרו שני קציני שב"ס באמצעות דוקרנים מאולתרים. אחד הקצינים נפגע בצווארו והוא פונה לבית החולים במסוק מצבו התייצב מאוחר יותר בבית החולים והוא יצא מכלל סכנה. הקצין השני נדקר בידו במהלך ההשתלטות על המחבלים ונפצע קל.

כלא קציעות. (משה שי, פלאש 90)

הפיגוע התרחש כאשר שני האסירים הועברו בין אגפים במתקן, שבהם יש מיסוך שלא מאפשר שימוש בטלפונים ניידים שהוברחו לידי המחבלים אל תוך הכלא.

בעקבות הפיגוע ובמהלך ההשתלטות על המצב נפצעו 11 מחבלי חמאס, שלושה מהם פונו במצב קשה.

ביום שני היה ניסיון דקירה נוסף בכלא קציעות באמצעות דוקרן אך הסוהרים היו עירניים וניטרלו את האסיר בטרם הצליח לבצע את זממו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר