צפו בתיעוד

כיצד הזכיר לשר המיקרופון המקולקל את גנץ

שר העבודה הרווחה והשירותים החברתיים, חיים כץ, השתתף בכנס ההשקה של איחוד המעונות הארצי 'אמא', שם הוא התבדח על חשבונו של יו"ר מפלגת כחול לבן, בני גנץ (אנשים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות 'אמא')

אתמול (שלישי) התקיים בפתח תקווה כנס השקה של איחוד המעונות הארצי - 'אמא', בהשתתפות למעלה ממאה מפעילי מעונות יום פרטיים. את הכנס כיבד בהשתתפותו שר העבודה והרווחה חיים כץ שנשא דברי ברכה.

במהלך הדברים, הייתה בעיה במיקרופון בו השתמש כץ, איש ההגברה ניסה לתת לו מיקרופון אחר, אך גם המיקרופון החדש היה לא תקין. כץ ביקש חזרה את המיקרופון הישן שלמרבה הפלא חזר לעבוד באופן תקין.

כץ התבדח לקול צחוקם של הנוכחים "זה כמו עם גנץ, כשיש את הישן יש ביטחון וכלכלה. החדש לא עובד".

בכנס השתתף גם יו"ר וועדת הכספים, ויו"ר דגל התורה, ח"כ משה גפני, שנשא דברי ברכה והבטיח לעמוד לימינם של חברי האיחוד ולסייע להם בכל דרך שיוכל. "אני לא יודע אם גם אחרי הבחירות אהיה בוועדת הכספים, אך אני אסייע תמיד במה שאוכל", הבטיח גפני.

בכנס השתתף גם מנהל האגף למעונות יום במשרד, אמיר מדינה, שהשיב לשאלות המשתתפים וגם אנשי מקצוע שונים שייעצו ונתנו מידע חיוני עבור המפעילים.

מפעילי המעונות הפרטיים התאגדו לאחר שנים ארוכות, בהן רק המפעילים הגדולים יוצגו מול משרדי הממשלה וכעת הם יוכלו לדאוג לצרכיהם ולאתגרים העומדים בפניהם בצורה יעילה וטובה הרבה יותר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר