דוד שפירא בסינגל קליפ בכורה: "לך על זה"

הזמר דוד שפירא, אחיו הבכור של הזמר העולה מרדכי שפירא, בסינגל קליפ בכורה בלחנו של ארי גולדוואג למילותיה של מירי ישראלי כשעל העיבוד הצמד איאן פרייטור ודניאל קפלר (קליפים)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

סינגל ראשון לדוד שפירא (31), כיום תושב ירושלים, במקור נולד והתחנך במונסי, ניו יורק. כבר בימיו הראשונים חזו לו עתיד מוזיקלי כזה שעובר מדור לדור אצל משפחת שפירא כבר מסב המשפחה, דרך האב, האח והזמר מרדכי שפירא ושאר בני המשפחה המזמרים. לכן אך טבעי ל Duvie הצעיר, להתחיל את דרכו המוזיקלית בגיל 7 כזמיר בפרחי "צליל וזמר" המיתולוגית, ומשם בגיל 9 היישר ללהקת הילדים הפופולארית "פרחי מיאמי", שם בלט במיוחד כפרפורמר אדיר וכמי שמצליח לסחוף את הקהל.

שפירא מנהל בישראל קבוצת פוטבול בנים אמריקאית ובין לבין הוא מקפיד לרגש ולחבר את הקהל לתוכן המוזיקלי שלו בחופות, שבתות מוזיקליות ובכל הזדמנות שמחה שנקרית בדרכו. כעת נעתר סופסוף להפצרות בני המשפחה ולאלו ששמעו אותו שר, והוא יוצא לקריירה משלו. סינגל הבכורה שאתו הוא מתכוון לפרוץ את העיסוק המשפחתי ולהגיע לתודעת המוזיקה היהודית העולמית הוא "לך על זה" - סינגל מקפיץ ומרענן במיוחד.

"לך על זה" מספק הצצה אל מאחורי הקלעים של תעשיית המוזיקה החסידית, ומסמל את הדרך הלא פשוטה, ואת הדלתות שנסגרו בפניו של דוד עד לרגע בו החליט "ללכת על זה" ולפנות לטובים ביותר בתעשיית המוזיקה החסידית.

מרגע ההחלטה אי שם לפני מספר חודשים, הספיק שפירא לפגוש את המלחין המצליח ארי גולדוואג שחתום על להיטים רבים, את אשת המילים מרים ישראלי שניסחה את הטקסט.

"אם באמת תרצו לעשות משהו שתמיד חלמתם עליו, לכו על זה!" מסכם שפירא את החוויה האישית שלו שבוקעת היטב דרך מילות השיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר