ליד שער יפו

תאונה או פיגוע? צפו בבחור הישיבה משחזר

בחור הישיבה שנדרס הלילה ליד שער יפו מספר כי הערבי שנהג ברכב ניסה לדרוס אותם שוב, ואז היכו אותם היושבים ברכב. במשטרה מכחישים את הטענות לרקע לאומני (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: חוננו)

מתחזק החשד כי אירוע הדריסה שאירע הלילה (רביעי) סמוך לשער יפו בירושלים, היה פיגוע דריסה - כך גם מעיד אחד הפצועים. מנגד, במשטרה מכחישים וטוענים מדובר באירוע תנועתי בלבד, וכי לא מדובר ברקע לאומני כלל.

אחד הפצועים, אברהם ארנד בן 28 מהעיר העתיקה, תיאר: "ירדנו בשער יפו אתמול בלילה, אני וחבר שלי. ירדנו בירידה, הגענו ליד הרמזור של שער יפו, ואז הגיע רכב... נכנס בנו, נפלנו על הרצפה".

ארנד הוסיף, "אחר כך עשה רוורס לנסות עוד פעם. אחר כך יצאו מהרכב, כשהיינו על הרצפה, התחילו לתת לנו מכות ובעיטות, ונכנסו לרכב וברחו. ואז הגיע מד"א ופינו אותנו לבית חולים. בבית חולים ראו שיש שבר בברך וצריך לעבור ניתוח".

עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו שמייצג את ארנד טען כי מדובר בפיגוע לכל דבר. "מדובר באירוע של פיגוע דריסה. ב"ה התוצאות הן פציעות רציניות של שבר ברגל, אבל זה היה בקלות יכול להיגמר ברצח. מדובר פה וודאי במחבלים שזיהו בחורי ישיבה עומדים בצומת וניצלו את הרגע הזה לבצע פיגוע".

גם בלייכר התייחס לניסיונות החוזרים ונשנים לפגוע בבחורים "הם לא הסתפקו בדריסה אלא ירדו למטה, והתחילו להכות את אחד הפצועים שלא הצליח לברוח, התחילו לתת לו בעיטות, ולאחר כמה זמן פשוט ברחו מהמקום".

בסיום דבריו פנה עו"ד בלייכר לאחראיים: "אנחנו כמובן דורשים חקירה מלאה של האירוע, והאשמה מהירה של אותם המחבלים בניסיון לרצח על רקע לאומני ודאי. אנחנו נעקוב אחרי זה, נגיע לבתי משפט ונעשה הכל כדי שימוצה הדין עם אותם המחבלים".

בנוסף, שלח היום עו"ד בלייכר מכתב למפקד מחוז ירושלים, בבקשה שהמחבלים ייחקרו בחשד לניסיון רצח, וכן "חקירת ימ"ר ושב"כ ועצירת סייענים ומעלי טרור נוספים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר