תיעוד

דרוכים על הגבול: צה"ל נערך לצעדת המיליון

לוחמי צה"ל, בתגבור חיל התותחנים, נערכים בימים אלו בגבול רצועת עזה לקראת 'הפגנות השיבה' של חמאס, הפגנה שתערך ביום שישי לציון יום השנה הראשון לתחילת ההפגנות (צבא)

ב. ניסני | כיכר השבת |
גבול הרצועה, אמש (צילום: דובר צה"ל)

בצה"ל ובארגון הטרור חמאס נערכים לקראת 'הפגנות השיבה' שיתקיימו בסוף השבוע על גדר המערכת ברצועת עזה, כאשר השבוע יציינו את 'יום האדמה' ויום השנה להפגנה הראשונה על גבול הרצועה.

אמש (רביעי) הגיעה משלחת המודיעין המצרית לרצועה בניסיון להגיע להבנות עם בכירי חמאס ולמנוע את המהומות על הגדר, מהומות שיכולות להוביל לעשרות הרוגים, כפי שהיה בצעדה הראשונה לפני שנה.

יו"ר הלשכה המדינה של חמאס איסמעיל הנייה הגיע אמש ללשכתו שהופצצה בסבב הלחימה האחרון ואמר: "אני קורא לכל בני העם הפלסטיני בפנים, בחוץ ובגדה לצאת ביום האדמה ולהשתתף בצעדת המיליון".

בצה"ל תגברו את הכוחות סביב גדר המערכת, להיערך למצב בו ההתפרעויות על הגדר יחודשו ויצאו מכלל שליה. בין היתר הובאו אל הגבול לוחמי חיל התותחנים.

כזכור, אתמול קיים הרמטכ"ל, רב-אלוף אביב כוכבי, הערכת מצב באוגדת עזה עם מפקד פיקוד הדרום, אלוף הרצי הלוי, מפקד אוגדת עזה, תת-אלוף אליעזר טולדנו ומפקדים נוספים. בהערכת המצב עמד הרמטכ"ל על מוכנות הכוחות לתרחישים שונים בגזרה וכן על מוכנות כוחות התגבור שהגיעו בימים האחרונים והתוכניות המבצעיות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר