ההסכם עם חמאס

בנט פנה ליועמ"ש: ביבי ממדר את הקבינט

השר בנט פנה אל אביחי מנדלבליט בדרישה שיחייב את ראש הממשלה לכנס את הקבינט, להצבעה על ההסכם המסתמן עם חמאס, לאחר שפניותיו לכינוס הקבינט לא נענו (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

השר נפתלי בנט פנה אל היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, בבקשה כי יורה על כינוס הקבינט המדיני -ביטחוני לקבלת החלטה על הסכם הרגיעה עם חמאס.

"לא סביר בעיניי כי ניהול אירועים ביטחוניים כה מהותיים מתבצע על ידי ראש הממשלה ומערכת הביטחון בלבד, במידור שרי הקבינט המדיני-ביטחוני, הנושאים באחריות על פי חוק, נותנים על כך את הדעת", כתב בנט.

בנט תקף את התנהלותו של נתניהו וכתב: "לאורך כל האירועים, מדינת ישראל פעלה באופן נקודתי בלבד שאינו מייצר את ההרתעה הנדרשת למול פעולות החמאס שנועדו לפגוע בביטחון אזרחי ישראל".

יו"ר מפלגת הימין החדש הוסיף כי "על פי הדיווחים בתקשורת, ממשלת ישראל מנהלת מגעים מתקדמים לקידום הסדרה מול חמאס", ומציין כי פניותיו למזכיר הצבאי לראש הממשלה ולראש המועצה לביטחון לאומי לכנס דיון קבינט בנושא לא נענו.

אתמול הודיעו השרים נפתלי בנט ואיילת שקד כי יתנגדו בקבינט בעת ההצבעה על הסכם הרגיעה מול חמאס, אותו כינו "הסכם כניעה מביש".

לדברי השר בנט, "לא סתם התחושה של הישראלים היא של השפלה. סינוואר והנייה יוצאים לחגיגות ניצחון, ללא כל פחד שישראל תחסל אותם".

"ככה לא יוצרים התרעה", טען, ולכן הצהיר: "אני והשרה שקד נצביע בקבינט נגד חתימה על הסכם הכניעה של ישראל לחמאס".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר