מקומם שוב

הנגבי: "למי מפריע שסינוואר מצטלם בסלפי?"

צחי הנגבי, השר הבכיר מהליכוד ומקורבו של ראש הממשלה, מכה שוב: לאחר שבעבר הגדיר ירי מאות טילים לדרום כ"פעולה מינורית", היום הוא זלזל בתסכול מ'תמונת הניצחון' של חמאס (בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום מסך: מתוך وكالة شهاب בטוויטר)

מבוכה: השר לשיתוף פעולה אזורי ח"כ צחי הנגבי, איש הליכוד, דחה היום (ראשון) את התסכול הישראלי המובן על 'תמונת הניצחון' של מנהיג חמאס בעזה יחיא סינוואר.

הטרוריסט הבכיר הסתובב אתמול כזכור בביטחון בגבול עזה-ישראל, בעת התפרעויות "צעדת המיליון" שארגן, והצטלם 'סלפי' עם פלסטינים, מעריצים צעירים.

ח"כ יאיר לפיד, ממנהיגי 'כחול לבן', צייץ על כך: "כשיחיא סינוואר עושה סלפי ליד הגדר והילדים שלנו במקלטים, אתה יודע שביבי איבד את ההרתעה".

הנגבי (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

היום, כשמגיש יומן הצהריים בגלי צה"ל, אמיר איבגי, עימ את השר הנגבי עם העובדה ש"יש מאות חיילים על הגבול - ובכירי החמאס מסתובבים שם", השיב השר: "אתה באווירת פורים... למ מאזרחי ישראל מפריע שיחיא סינוואר מצטלם בסלפי?"...

כזכור, לפני כארבעה חודשים התנער ראש הממשלה בנימין נתניהו, יו"ר הליכוד, מהתבטאות מקוממת אחרת של הנגבי.

נתניהו מתנער מדברי הנגבי. ארכיון (צילום: מתוך טוויטר)

לאחר שזה הגדיר את אחד מסבבי הירי הנרחבים של חמאס לדרום, כ"פעולה מינורית", מיהרו בליכוד להתנער מהדברים. גם נתניהו הצטלם במיוחד לסרטון בו הוא אמר: "דין שדרות כדין תל אביב".

ברשתות החברתיות הגיבו באופן קשה לדבריו של הנגבי היום, כשרבים תוהים האם בליכוד יצליחו סוף סוף לכפות על נציגם הבכיר משמעת תקשורתית, כדי לא לפגוע בקמפיין הבחירות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר