במשך יותר מ-20 שנה

מחריד: אב מירושלים חשוד בתקיפה והתעללות ב-12 ילדיו

אב בשנות ה-50, תושב ירושלים, נעצר בחשד לתקיפה והתעללות ב-12 ילדיו הקטינים, במשך יותר מ-20 שנה. החשד: האב איים על ילדיו, תקף אותם במקל ובמספריים וגרם לחבלות (חרדים, בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: הדס פרוש - פלאש 90)

הותר לפרסום • "האב המכה": אב חרדי, בשנות החמישים לחייו, תושב ירושלים, נעצר בחשד למסכת תקיפה והתעללות חמורים - שנמשכו על פני כעשרים שנה - ב-12 ילדיו הקטינים.

במשטרה מציינים כי מיד עם קבלת הדיווח על המקרה לפני מספר ימים, החלה חקירה סמויה ומאומצת. האב החשוד הובא לחקירה במשטרה בחשד לתקיפת קטינים חסרי ישע, תקיפה הגורמת חבלה על-ידי אחראי ועבירות נוספות. עוד מציינים במשטרה כי החקירה מלווה על ידי גורמי הרווחה.

במהלך החקירה, נמסר מהמשטרה, נגלתה לחוקרים מסכת התעללות קשה שנמשכה יותר משני עשורים ונשמרה בקשר שתיקה אצל ילדיו של החשוד, בגלל הפחד ששיתק אותם.

החוקרים, כך נמסר, נחשפו לעדויות שגוללו בפניהם 12 מילדיו בחשד למסכת התעללות ופגיעה פיזית ונפשית על-יד האב, אליה על-פי החשד נחשפו ילדיו במשך שנים.

ההתעללות, כללה לפי החשד - הכאת הילדים באמצעות מקל, תוך שגרמו לחבלות קשות על גופם, וכן שימוש במספרים וגרימת חתכים על הידיים.

כאמור, האב החשוד נעצר ונחקר בגין עבירות של התעללות פיזית ונפשית בילדיו הקטינים, איומים ותקיפה הגורמת חבלה של ממש.

במשטרה אומרים כי "חקירת המשטרה התנהלה במקצועיות הנדרשת ובאופן נרחב לאיסוף מכלול הראיות והממצאים וזאת לצד רגישות יתרה למצבם הנפשי של הילדים, וזאת במטרה לאפשר פתיחות וכנות שתאפשר הגעה לחקר האמת בזמן הקצר ביותר".

היום (שני) ניתנה הצהרת תובע על ידי פרקליטות מחוז ירושלים, ומעצרו של החשוד הוארך עד ליום חמישי הקרוב לצורך הגשת כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים.

במשטרה מציינים עוד כי "המשטרה פועלת בנחישות, מקצועיות וביסודיות כנגד מעשי אלימות המבוצעים על ידי הורים כלפי ילדיהם, שלא אחת עלולים לגרום סבל ופגיעה נפשית ופיזית לילדים, וזאת למען שמירה על שלומם וביטחונם של הילדים ולמניעת המשך הפגיעה בהם".

יצוין כי בית המשפט הטיל צו איסור פרסום על כל פרט המזהה את שמו של החשוד ומי מהמתלוננים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר