סערת חשבונות הבוטים

גנץ: נתניהו מנסה לגנוב את הבחירות; ביבי: פייק ניוז ועלילה

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס לטענות כי 'הליכוד' מפעיל רשת 'בוטים' בטוויטר והציג את אחד מהם, 'קפטן ג'ורג': "זו עוד עלילת שווא" • גנץ ולפיד: "הוא מנסה לגנוב את הבחירות" (חדשות, ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
נתניהו ו'בוט', היום (צילום: נתניהו בפייסבוק. תמונות: חיים גולדברג, כיכר השבת)

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס בערב (שני) לדיווח ב'ידיעות אחרונות' כי ב'ליכוד' מפעילים רשת 'בוטים' בטוויטר על מנת לתקוף את ראשי 'כחול לבן' ולהגן על 'הליכוד'. נתניהו כינס מסיבת עיתונאים ואף הציג את אחד ה'בוטים' שהופיעו בכתבה.

נתניהו פתח את נאומו ואמר: "המצב המדינה הוא פנטסטי, יותר טוב מאי פעם. ליריבים שלנו אין מה לספר, לפיד יספר על תקופתו 'במחנה'? על כישלונו כשר האוצר? לכן הם תוקפים את ההישגים".

לדבריו: "ידיעות אחרונות המציא את עלילת הבוטים, חשבתי שזו מתיחה של האחד באפריל. הם אומרים שתמיכת הליכוד ברשת היא תמיכה של בוטים לא של אנשים אמתיים".

נתניהו טען כי דווקא ל'כחול לבן' יש צבא בוטים: "להם יש צבא של בוטים בקמפיין של הכפשות ומטיפים מוסר על פוליטיקה נקייה. אגב הליכוד מגיש נגדם תביעה במשטרה".

כאמור, נתניהו הציג את אחד הבוטים, 'קפטן ג'ורג', שאמר: "קמתי בבוקר וגיליתי שאני רובוט. הגבתי לאחר שראיתי את העוול שעושים לראש הממשלה ושמעלימים את ההישגים שלו במשך 10 שנים, והחוצפה להגיד: 'מכאן אנחנו ממשיכים' מאנשים שאין להם בכלל ניסיון ואין קבלה של מה שעשינו. העבר הצבאי לא נחשב. אני מגיב על כל ציוץ שלא נראה לי וזה מגיע מתוך הלב".

גנץ ולפיד (צילום: Flash90)

בני גנץ ויאיר לפיד הגיבו לדבריו של נתניהו ואמרו: "נתניהו מנסה לגנוב את הבחירות. מעולם לא היה ראש ממשלה ששיקר והשמיץ כל כך הרבה. שיסביר מאיפה מיליוני השקלים שמימנו את רשת השקרים שלו? ואיך הוא שילם להם מבלי לדווח על זה?

"חבל שנתניהו לא ממהר לכנס את הקבינט על עזה כמו שהוא ממהר לכנס מסיבות עיתונאים. כמו עבריין שנמלט מזירת הפשע הוא בורח ומפחד לענות על שאלות. חלאס ביבי. אחרי 13 שנים הגיע הזמן לשנות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר