הברזילאים מעוניינים להקים ארגונים אחים לאיחוד הצלה במעצמה הדרום אמריקאית

מנכ"ל איחוד הצלה, משה טייטלבוים, הציג הבוקר את פעילות ארגונו בפני נשיא ברזיל המבקר בישראל. הנשיא התרשם והנחה את נציגיו לבחון את האפשרות לאמץ את המודל של איחוד הצלה בכל רחבי מדינתם (בריאות, שיווקי)

מנכ"ל איחוד הצלה עם נשיא ברזיל, ז'איר בולסונרו, המבקר בישראל (צילום: באדיבות המצלם)

מנכ"ל איחוד הצלה, משה טייטלבוים, הציג הבוקר (שלישי) את פעילות רשת המתנדבים להצלת חיים של הארגון בפני נשיא ברזיל, ז'איר בולסונרו, המבקר בישראל.
הנשיא התרשם מהמודל של איחוד הצלה ומטכנולוגיית ההזנקה המתקדמת המאפשרים הגעה מהירה והגשת טיפול של אנשי רפואת חירום מתנדבים לחולים ופצועים עוד טרם הגעת אמבולנס למקום. הוא הנחה את נציגיו לבחון עם איחוד הצלה את אימוץ המודל בארצו.
הצגת הארגון על ידי טייטלבוים נעשתה באירוע רשמי ביוזמת ממשלת ישראל שבחרה 8 ארגוני חדשנות וסטארטאפים ישראליים מובילים בתחומים שונים שנציגיהם פגשו את הנשיא הברזילאי.
טייטלבוים גם העניק לבולסונרו שי למזכרת בדמות אופנולנס (אופנוע אמבולנס) עשוי כסף.
טייטלבוים: "אנחנו מצליחים להרחיב את רשת המתנדבים להצלת חיים שלנו למקומות נוספים בעולם ולהוות דוגמה להתגייסות קהילתית להצלת חיים"
כיום לאיחוד הצלה יש גרעין פעילות בברזיל המתבסס על מתנדבים מהקהילה היהודית במדינת הענק הדרום אמריקאית. כאמור, לאחר שטייטלבוים הציג את הפעילות, שוחחו איתו נציגים ברזילאים מצד הנשיא שהביעו עניין לאמץ את המודל של איחוד הצלה בכל רחבי ברזיל.

"חשתי כבוד גדול לייצג את פעילות כלל מתנדבי איחוד הצלה בישראל ובעולם בפני נשיא ברזיל, אחת המעצמות הגדולות בעולם ולהביא לידי ביטוי את החדשנות של ארגוננו. העניין מצד הנשיא הברזילאי משמח אותי מאוד משום שהמודל שלנו, שכיום נראה לכל ישראלי הגיוני מאוד, אינו מובן מאליו. אני רואה איך משנה לשנה אנחנו מצליחים להרחיב את רשת המתנדבים להצלת חיים שלנו למקומות נוספים בעולם ולהוות דוגמה להתגייסות קהילתית להצלת חיים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר