בחירות 2019

סקר: יהדות התורה נחלשת, ש"ס מתחזקת

על פי סקר חדשות 13, 'הליכוד' מקבלת יותר מנדטים מ'כחול לבן', 'איחוד הימין' מקבלת יותר מנדטים מ'הימין החדש' ו'יהדות התורה' נחלשת, אך מקבלת יותר מ'ש"ס' המתחזקת (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

סקר המתפרסם הערב (שלישי) בחדשות 13, ונערך על ידי פרופסור קמיל פוקס, מעלה כי ביחס לסקר הקודם שפורסם בערוץ, יהדות התורה נחלשת משבעה מנדטים ומקבלת שישה מנדטים בלבד.

לעומת זאת, מפלגת ש"ס, שקיבלה בסקר הקודם ארבעה מנדטים, מתחזקת מעט ומקבלת בסקר זה חמישה מנדטים - עדיין פחות מכוחה בכנסת המכהנת.

על פי סקר זה, הליכוד היא המפלגה הגדולה ביותר עם 29 מנדטים, וצמודה אליה כחול לבן, עם 28 מנדטים. מפלגת העבודה מתחזקת משמעותית ל-14 מנדטים.

עוד בסקר: איחוד מפלגות הימין עם 7 מנדטים, זהות עם 6 מנדטים, וחד"ש תע"ל אף היא עם 6 מנדטים. הימין החדש, מרצ ורע"מ בל"ד עם 5 מנדטים לכל מפלגה, וכולנו עם 4 מנדטים.

ישראל ביתנו בראשות אביגדור ליברמן וגשר של אורלי לוי אבקסיס לא עוברות את אחוז החסימה, אולם גשר מתקרבת לאחוז החסימה וקיבלה בסקר 2.9% מהקולות.

לשאלה מי מתאים יותר לכהן יותר כראש ממשלה, ענו 46% כי נתניהו מתאים יותר מגנץ, שזכה ל-37% בלבד. 17% ענו שאינם יודעים לענות על השאלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר