בכתב ידה

מסמך ההכפשות של שרה נתניהו נגד בני הזוג בנט

הערות על לבושה של גילת בנט לאחר חזרתה בתשובה, הצעה לבדוק האם אכן סיים ללמוד לתוא והאם פוטר מעבודתו אצל נתניהו וכמנכ"ל יש"ע - בכתב ידה של נתניהו (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

בחברת החדשות של קשת 12 פרסמו הערב (שלישי) מסמכים בכתב ידה של שרה נתניהו, ששלחה מכתב לפני בחירות 2013 דרישה לחפש פרטים מפלילים בהיסטוריה של נפתלי בנט ורעייתו גילת.

על פי הדיווח, נתניהו נפגשה עם אדם שסיפק לה ממצאים שבהם התעניינה אשת ראש הממשלה בעניינו של בנט, ששימש אז כיו"ר הבית היהודי. הממצאים עסקו בפעילותו של בנט בשנים 2006 עד 2008, שבהם שימש כראש לשכת ראש הממשלה לפני שהוחלף על ידי איילת שקד.

לאדם שאיתו נפגשה היא כתבה בכתב ידה את הדברים האלה: "מתוך הממצאים לא ניתן להבין האם סיים תואר או לא סיים תואר במשפטים באוניברסיטה העברית, כמה שנים למד שם? בעבודתו אצל נתניהו מניין להם שפיתח את תוכניתו החינוכית של נתניהו? לא נכון הדבר".

עוד התייחסה במכתב לטענות של בנט ושקד על כך שפוטרו בעקבות סכסוכים עם ראש הממשלה- שלא צויין כלל בדו"ח שקיבלה. "האם פוטר או לא פוטר מעבודתו אצל נתניהו??? ומתי??? האם פוטר או לא פוטר מעבודתו כמנכ"ל יש"ע?? אם פוטר, מדוע פוטר?? מתי?".

בנוסף, נתניהו ביקשה לבדוק חשד לאי סדרים כספיים בהתנהלותו של בנט: "האם יש בעיות כספיות בקשר לכספי מועצת יש"ע ואילו? מאיפה גייס את כל תרומותיו וכספיו לפריימריז שלו?".

היא גם חיפשה מידע על התנהלותו הפוליטית של בנט - והכתב ברור, ובמקרים רבים מילת המחץ הודגשה בקו שסימנה מתחתיה: "האם עשה דברים לא ראויים במסגרת השתלטותו על המפלגה הבית היהודי? האם סילק את זבולון אורלב או דניאל השרקוביץ'?".

שרה נתניהו התייחסה גם לאשתו, גלית נתניהו אותה האשימה כי נראתה באירועים לבושה בצורה לא צנועה, למרות ההצהרות כי חזרה בתשובה. "לא עליתם על העובדה שאשתו חילונית ושמאלנית", כתבה שרה נתניהו.

מטעמה של שרה נתניהו נמסר בתגובה: "מעניין ששבוע לפני הבחירות אתם מפרסמים מסמך מלפני שש שנים ואפילו לא שואלים מי הדליף אותו ולאיזו מטרה. במהלך כל קמפיין 2013 בנט ושקד תדרכו בצורה גסה ושקרית נגד הגברת נתניהו ואף התבטאו נגדה בצורה גלויה וברמזים שקרים וארסיים".

באדיבות חברת החדשות בקשת 12
באדיבות חברת החדשות בקשת 12
באדיבות חברת החדשות בקשת 12

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר