סערת הפריפריה

מאיר פרוש מגיב לאריה דרעי: גם הוא ביקש קולות של ג'

סגן שר החינוך מאיר פרוש מגיב לטענות של אריה דרעי כי 'יהדות התורה' נכנסת ל'טריטוריה' שלו ומנסה להשיג קולות ספרדים וטוען כי גם דרעי, לצד בכירי ש"ס, ניסו להשיג קולות של ג' • הראיון המלא הערב ב'ישי ורבינא בכיכר' (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(תמונה: חיים גולדברג. וידאו: אריאל ליבא )

יו"ר 'שלומי אמונים',סגן שר החינוך מאיר פרוש, מגיב לטענות של אריה דרעי כי 'יהדות התורה' נכנסת ל'טריטוריה' שלו ומנסה להשיג קולות ספרדים וטוען כי גם דרעי, לצד בכירי ש"ס אחרים.

בראיון ל"כיכר השבת" מתייחס פרוש לקריאה הפומבית של דרעי שביקש מראשי המפלגות להכריז שהספרדים יצביעו ש"ס והאשכנזים ל'יהדות התורה': "קודם כל איתי הוא לא דיבר, אני לא יכול לומר..הוא לא התכוון שיענו לו.."

לדבריו: "באותו יום שחתמנו עם אלי ישי, הוא ישב עם רבני חב"ד האשכנזים שיגידו לספרדים בחב"ד שיצביעו לש"ס, גם הוא פנה, מתי תיאמו את הפגישה של דרעי עם חב"ד.

"הוא הבין שהחותמת אפשר לקבל מהרבנים מחב"ד, והרבנים הם אשכנזים. אז גם אנחנו מדברים עם כאלה שאומרים שלא רוצים להצביע לש"ס, לא הגענו לפגוע בש"ס".

לדבריו "אני יודע להגיד לך על אישים מכובדים מאוד בש"ס המבקשים מקהילות אשכנזיות חסידיות שיצביעו לש"ס, ממש במפורש, עדיף שלא אגיד שמות. תאמין לי שראשי ש"ס שומעים אותי הם לא יתבעו אותי דיבה".

"אני אומר שהכי נכון זה להצביע ל'יהדות התורה', מה שהחרידם מייצגים", הוסיף פרוש.

הראיון המלא ישודר הערב בשעה 19:00 ב'ישי ורבינא בכיכר'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר