ארבעה ימים לבחירות

סקר אחרון ב'ידיעות': גנץ- 30, ביבי- 26 וש"ס- 5

ארבעה ימים לפני שהציבור הישראלי יוצא אל הקלפיות, העיתון 'ידיעות אחרונות' פרסם את הסקר האחרון שנערך ע"י מינה צמח ומנו גבע. למרות יתרון לגנץ, ביבי מחזיק ברוב (אקטואלי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
יו"ר ש"ס השר אריה דרעי (צילום: דוד כהן, פלאש 90)

סקר 'מדגם' בראשות מינה צמח ומנו גבע שפורסם הבוקר (שישי) ב'ידיעות אחרונות', ולמעשה הסקר האחרון שמותר לפרסם ערב הבחירות, מעלה כי 'כחול לבן' בראשות בני גנץ ויאיר לפיד מובילה עם 30 מנדטים, 'הליכוד' בראשות בנימין נתניהו במקום השני עם 26 מנדטים. אך, למרות הפער, מי שצפוי להרכיב את הממשלה הוא בנימין נתניהו שכן גוש הימין שומר על כוחו.

במפלגות החרדיות: 'יהדות התורה' עם 7 מנדטים וש"ס בראשות אריה דרעי עם 5 מנדטים. יצוין כי ממוצע כל הסקרים של ש"ס בימים האחרונים עומד על 5 מנדטים בלבד.

'העבודה' בראשות אבי גבאי מתחזקת ל- 11 מנדטים. חד"ש - תע"ל בראשות איימן עודה ואחמד טיבי - 7, הימין החדש בראשות נפתלי בנט ואיילת שקד - 6, איחוד מפלגות הימין בראשות רפי פרץ ובצלאל סמוטריץ' - 5.

מרצ בראשות תמר זנדברג- 5, כך גם 'כולנו' בראשות משה כחלון ו'זהות' בראשות משה פייגלין עם 5 מנדטים.

'ישראל ביתנו' בראשות אביגדור ליברמן ורע"מ בלד על גבול אחוז החסימה עם 4 מנדטים בלבד.

'גשר' בראשות אורלי לוי אבקסיס לא עוברת את אחוז החסימה.

סקר מנדטים אחרון של 'ישראל היום' ו' i24 NEWS': כחול לב -ן 32, הליכוד - 27, העבודה - 10, יהדות התורה - 8, מרצ - 8, חדש תעל - 6, הימין החדש - 6, איחוד הימין - 6, זהות - 6, כולנו - 6, ש"ס - 5. ישראל בתינו וגשר לא עוברות את אחוז החסימה. גוש ימין - חרדים 64 - גוש שמאל 56.

סקר מנדטים אחרון של 'מעריב': כחול לבן - 28, הליכוד - 27, העבודה - 9, חדש תעל - 6, יהדות התורה - 6, ש"ס - 6, איחוד הימין - 6, הימין החדש - 5, מרצ - 5, כולנו 5, ישראל בתינו - 5, זהות 4, רע"ם בל"ד - 4,. גוש ימין - חרדים 64 - גוש שמאל 56.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר