"אני בשוק"

שטייף תפצה את נתן זהבי ב-390 אלף ש"ח

בית המשפט קבע כי עיתונאית גלי צה"ל תפצה את השדרן נתן זהבי ב-390 אלף ש"ח לאחר שפרסמה נגדו דיווחים לא מאומתים על מעשים בלתי ראויים. שטייף תערער (אנשים)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

אמנם יש לנתן זהבי פה גדול ולא תמיד נקי במיוחד, אבל בית המשפט קבע כי העיתונאית הדס שטייף מגל"צ, תיאלץ לפצות אותו ב-390 אלף ש"ח לאחר שפרסמה נגדו דיווחים על מעשים בלתי ראויים.

זהבי תבע לפני כשנה וחצי את שטייף והיום החליטה השופטת כי 13 פרסומי הדס שטייף נגד זהבי היו לשון הרע, ומתחה ביקורת חריגה וחריפה על פרסומיה והתנהלותה של העיתונאית שהטיחה רפש בזהבי מבלי לאפשר לו להתגונן.

זהבי אמר בכאן ב' לאחר הניצחון, "הלב שלי כמו תופי טם-טם. התביעה מתנהלת למעלה משנה, אבל זה מרגיש כמו למעלה משלושים שנה. השופטת הקריאה את פסק הדין המנומק, סעיף אחר סעיף, ובכולם הוכח מה שאמרתי קודם - הדס שטייף היא שקרנית ולא אמינה, ואני מקווה שבגל"צ ימצאו את הזמן להיפרד ממנה במסיבה במשרדי גל"צ".

בתוך כך, זהבי גם איים, כי "אם היא תמשיך באמירת דברים שלא כדאי שהיא תאמר היא תחטוף עוד תביעה. אני שם כעת את הפרשה מאחוריי, היא יכולה לערער לבית המשפט העליון וגם לבית המשפט של מעלה, כשהיא תגיע לשם בעזרת השם במהרה בימינו. אני לא מאחל לאף אחד שיעבור מה שאני עברתי. הגעתי למצב שאמרתי שאני שמח שההורים שלי מתו. זה מתחיל בטלפון עלום שהיא מדברת על חיילת בגלי צה"ל, ועל כך שלמחרת מפרסמים עלי שאני עבריין, ולכן השופטת פסקה מה שפסקה. היא לא פנתה אלי פעם אחת לתגובה".

שטייף כתבה בתגובה בחשבון הטוויטר שלה במהלך המשפט: "יצאתי באמצע הקראה של זהבי נגד שטייף. שבע עדות הגיעו. מדם לבם סיפרו את סיפורן.... השופטת כנראה לא הייתה בדיונים... אני עדיין בשוק. טרם הסתיים. זה שצעירות באות ומספרות מה קרה להן... זה לא נחשב אמת דיברתי.... ההמשך יבוא".

כזכור, סירבה שטייף להתנצל בפני זהבי למרות שבית המשפט הציע את זה כפשרה ובחרה להמשיך ולהתגונן כנגד התביעה וזאת מבלי לחשוף את פרטי התלונות שיאפשרו לזהבי להתמודד ולנסות לנקות את שמו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר