עוצמה יהודית בקמפיין לחרדים המתלבטים: "ברגע האמת - איתמר בן גביר"

עוצמה יהודית יוצאת רגע לפני הבחירות בפנייה אל החרדים המתלבטים שטרם החליטו להצביע וקוראת לחרדיים ימניים לתת את קולם לעו"ד איתמר בן גביר, שייצג חרדים רבים בשנות עבודתו כעורך דין (חרדים)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
איתמר בן גביר (צילום: פלאש 90)

יומיים לבחירות: עוצמה יהודית יוצאת הבוקר (ראשון), בפנייה אל החרדים המתלבטים שטרם החליטו להצביע וקוראת לחרדיים ימניים לתת את קולם לעו"ד איתמר בן גביר, שייצג חרדים רבים בשנות עבודתו כעורך דין.

לדברי אנשי עוצמה יהודית, "לאחר ששנים רבות ייצג עו"ד איתמר בן גביר נאמנה חרדים רבים שסבלו מאלימות משטרתית ומהתנכלות מתמדת וקבועה של גורמים בפרקליטות, הגיע הזמן להשיב טובה: אם יש מישהו שיוכל לתת את המענה הטוב ביותר לצרכיהם בכנסת, כמשפטן שיודע תכסיסי מלחמה ומשפט, וכפי שעשה זאת עד היום כעורך דין עם מאה אחוז הצלחה, זהו איתמר בן גביר".

״כמו כן״, מוסיפים בעוצמה, ״הציבור החרדי שרובו מזדהה עמוקות עם הימין במפה הישראלית, ועם הערך של אהבת ישראל ושמירה על בטחון וחיי עם ישראל בארץ הקודש, והוא גם הזדעזע מפסילת בן ארי ע״י הבג״ץ ומנגד הכשרת חכי״ם מעודדי טרור, יש לו להצביע דווקא לאיתמר בן גביר, שמייצג את הסיסמה: תורת ישראל ללא פשרות, עם ישראל ללא פשרות, וארץ ישראל ללא פשרות״.

עוד אומרים בעוצמה, כי "היה זה לא אחר מאשר ליברמן שאמר כי אנשי עוצמה יהודית ׳חרדים׳ יותר מאשר נציגי המפלגות החרדיות. אם ליברמן, מי שנלחם בכל מאודו נגד שמירת השבת במרחב הציבורי ונגד הכשרות אומר זאת, עבורנו זו מחמאה, ואנו מקווים שהציבור החרדי יעשה את שיקוליו לאור הדברים האמורים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר