צריכים טובה? אם תעשו את זה, תענו בחיוב

אם תבקשו מהבוס שלכם לצאת לחופש באופן פרונטלי ואפילו רק בשיחת טלפון, יש לכם סיכוי גבוה פי 30 להיענות בחיוב, מאשר אם תשלחו את בקשתכם אליו בדוא"ל. למה זה ככה? התשובה בפנים (אימון אישי)

(צילום: שאטרסטוק)

אתם משתוקקים ללכת להופעה של הזמר האהוב עליכם שתתקיים בשבוע הבא ונזכרתם מעט מאוחר מדי. למרבה המזל, אתם מכירים מישהו שמכיר מישהו שיכול לארגן לכם זוג כרטיסים ואולי אפילו במחיר מוזל. אממה, הכל תלוי במצב הרוח שלו וחשוב יותר, באופן שבו אתם מבקשים ממנו.

הנה טיפ שימושי מתוך הספר החדש "בלי רגשות שליליים: הכוח הסודי של אימוץ רגשות בעבודה", בתרגום חופשי, שחובר על ידי ליז פוסלין ומולי ווסט דאפי. בפעם הבאה שאתם זקוקים לטובה מכל אדם שהוא (אם זה מהבוס שלכם, החבר הטוב שלכם או השכן האקראי שממשיך לתת לבן הקטן שלו להשליך חפצים לחצר שלכם), הדרך הטובה ביותר לשאול היא באופן אישי, בשיחת טלפון או וידאו ולא בדוא"ל.

"מחקרים מראים כי אנשים רואים את הבקשות שנשלחות אליהם בדוא"ל כלא אמינות ונוקשות", אומרות פוסלין ודאפי. למעשה, עם בקשה בעל פה, הסיכוי שלכם גבוה פי 30 לסיים ב"כן" מאשר בבקשה שהועברה במייל.

גם אם אתם צריכים לשלוח את הבקשה שלכם בדואר אלקטרוני, זה תמיד טוב יותר "לכתחילה לפטפט באופן אישי, באמצעות וידאו צ'אט או בטלפון". כאשר הבקשה נעשית בצורה אישית יותר, הבוס שלכם יכול לראות את הכוונה שעומדת מאחורי העתירה שלכם ושניכם תגיעו להבנה במהירות.

בנוסף, לא תאלצו לחכות כל השבוע לתשובה, בתקווה שתקבלו אחת על המקום ותוכלו ללכת לקונצרט בקרוב מאד, שמחים ונינוחים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר