"חגיגה דמוקרטית"

יום הבוחר: כך משטרת ישראל נערכת לבחירות

מבצע - "מועד 21" של משטרת ישראל לקראת הבחירות שיתקיימו מחר (שלישי) יוצא לדרך. המשטרה נערכת להתפרס בכ-10 אלף קלפיות יחד עם 17,000 שוטרים ומתנדבים אזרחיים (אקטואלי)

השוטרים נערכים (צילום: דוברות המשטרה)

מבצע הבחירות "מועד 21" - של משטרת ישראל יוצא לדרך מחר (שלישי) בשעות הבוקר המוקדמות, במסגרת ההיערכות יפעלו ביום הבחירות כ-17,000 שוטרים, לוחמי מג"ב, מאבטחים אזרחיים ומתנדבים בכ-10 אלף קלפיות ברחבי הארץ.

כוחות גדולים של משטרה, גלויים וסמויים, יפעלו בריכוזי הקלפיות ובאזורים הסובבים אותם בכדי למנוע כל פעילות בלתי חוקית, שעלולה לפגוע בהליך הבחירות, לצורך כך היא תעמיד שוטרים שתפקידם יהיה לאתר כל פעילות לא חוקית.

במסגרת ההיערכות, מחר (שלישי) החל משעות הבוקר המוקדמות, יפעלו קרוב ל- 17,000 שוטרים, לוחמי מג"ב ומתנדבים לצד אלפי מאבטחים אזרחיים.

מרביתם יתפרסו בכ-10,000 מוקדי קלפיות ההצבעה, הפרוסות במעל 4,000 ריכוזים בכל רחבי הארץ, זאת על מנת לשמור על הסדר הציבורי והביטחון, ולהבטיח את קיום ההליך הדמוקרטי באופן תקין ולמנוע תקריות לא רצויות.

מלבד שמירת הסדר במקומות הציבוריים ובקלפיות. במשטרה נערכים במקביל לתת מענה לגל המטיילים שצפוי ביום הבחירות שהוא יום שבתון.

לפי ההערכה, אלפי המטיילים צפויים לפקוד את אתרי הבילוי, הפארקים, חופי הרחצה והכבישים ביום השבתון. שוטרי התנועה והסיור יתפרסו ברחבי הארץ בכדי לפעול להסדרת התנועה בכבישים ולהכוונתה.

ממשטרת ישראל נמסר: "כי היא קוראת לציבור לנהוג באחריות ולהישמע להוראות השוטרים".

השוטרים נערכים, צילום: דוברות המשטרה
השוטרים נערכים, צילום: דוברות המשטרה
השוטרים נערכים, צילום: דוברות המשטרה
השוטרים נערכים, צילום: דוברות המשטרה
השוטרים נערכים, צילום: דוברות המשטרה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר