בן גביר לחרדים עובדים: ׳ממלכתי חרדי׳ היה צריך לקום מזמן

מועמד איחוד מפלגות הימין שנפגש עם חרדים עובדים באשדוד הצהיר כי מזמן היה צריך לקום ממ"ח וכי הגיע הזמן שמסגרות כאלו יוקמו בכל עיר ועיר לטובת אותו ציבור (חרדים)

בן גביר עם פעילים חרדים בצפת (צילום: דוד כהן, פלאש 90)

אתמול (ראשון), נפגש בן גביר בכנס באשדוד עם קבוצה של ׳חרדים עובדים׳ שדיברו איתו על צרכי הקהילה החרדית העובדת. בין הדברים עלה נושא הקמת בתי ספר ׳ממלכתיים חרדים׳, הנושא אולי הכי בוער בקרב ציבור זה שמתקשה למצוא את עצמו במסגרות המוכרות.

בן גביר אמר להם: ״בתי ספר ממלכתיים חרדיים? מזמן היה צריך לקום. איזו שאלה בכלל?? אם חרדי רוצה שהבן שלו ילמד גם קצת מתמטיקה ואנגלית, האם מותר למישהו למנוע זאת ממנו? למה שיצטרכו אברכים צעירים שיוצאים לשוק התעסוקה או ללימודים אקדמיים להתחיל עכשיו הכל מחדש ולגרוס כמו חצץ בשיניים ABC כמו ילד של כיתה א׳?״

״לא פעם״ הוסיף בן גביר, ״הנני פוגש חרדים צעירים ממורמרים שמחפשים לצאת לשוק התעסוקה אך הבורות וחוסר הידע הבסיסי מונע מהם ושובר אותם לחלוטין. לאברך בגיל 27 קשה מאוד להתחיל הכל מחדש. הגיע הזמן שיקום בכל עיר ועיר לפחות בית ספר ממלכתי חרדי, כאשר על התוכן כמובן יפקח ׳מפקח מטעם׳ בשביל לראות שאין משהו שחורג מגבולות החינוך החרדי״.

בדבריו הצטרף בן גביר לדברי חה״כ בצלאל סמוטריץ׳ מהאיחוד הלאומי שאמר אמש בתוכנית ׳מנדי - ביתאן׳ ברדיו רשת מורשת, שהגיע הזמן להקים בכל עיר ועיר בית ספר ממלכתי חרדי, שיתחשב בצרכי הציבור החרדי שעובד לפרנסתו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר