מתחדשים לפסח בתנור חדש? קבלו מדריך מעמיק לקנית התנור הנכון

ערב פסח זה זמן של קניות, ואחד מהענפים הכי מבוקשים בערב חג זה ענף מוצרי החשמל. עקרות בית רבות מנצלות את הזמן ובמקום לנקות, להבריק ולהתעייף, הם פשוט מחדשות קבלו מדריך מעמיק לקנית התנור הנכון (צרכנות, שיווקי)

(צילום: שאטרסטוק)

כשזוג החליט שהשנה לפסח יגיע תנור חדש הביתה, הצעד הראשון זה קודם כל לברר אצל השכנה איך העוגות שלה יוצאות כל כך טוב? מה הסוד של החלות הריחניות שהיא אופה כל ערב שבת ועל איזה תנור היא ממליצה ללכת…?
אז במקום לבזבז זמן אצל השכנה, קבלו מדריך מקצועי לתנור האולטימטיבי שיהפוך לכם את המטבח לממלכה של ממש.

קודם כל, אל תצפי שטוסטר אובן שנקנה כמבצע קופה בסופר המקומי יעשה לך את העבודה.

לתנור יש תנאי סף כדי שהאפייה תצא כמו שצריך, ואסור לך לוותר עליהם ולהתפתות לגרילים שגויירו עם שם שיווקי של תנור לפסח.

אך הראיה שלכם צריכה להיות הרבה יותר רחבה. גם אם תתחדשו לפסח בתנור חדש קחו בחשבון שהוא עומד לשמש אותכם גם במהלך כל השנה כולה, ואל תדאגו, יש דרכים רבות להכשיר תנור כך שיוכל לשמש אותכם גם לפסח שיבוא אחריו, ובמיוחד עם מערכת ניקוי הפירוליטי שעוד מעט נספר לכם עליה.

אז כיוון שהשיקול בקנייה הקרובה שלכם לא מתנקז רק לצרכי הפסח, בא נעשה לכם סדר.

כשהיינו ילדים התנורים היו בעצם 'טוסטר גריל', של היום צמד גופי חימום פשוטים - עליון ותחתון שסיפקו את כל צורכי הבישול והאפייה, היום התנורים השתדרגו לאין ערוך ומציעים שפע תכניות הפעלה ואלמנטים נלווים רבים כמו טורבו אקטיבי מולטי סיסטים, פירוליטי.

אבל דבר ראשון שהכי חשוב לבדוק זהו נפח התנור, כי למשפחה חרדית ממוצעת, כל סנטימטר הוא חשוב, אז בלי לגנוב משטח המטבח, תנורי אלקטרולוקס מציעים לעקרת הבית עד 20% יותר נפח מכל תנור אחר!

תנורי האפייה והבישול האיכותיים והמתוחכמים המויובאים ארצה ע"י היבואן הרשמי חברת 'מיניליין', הם בעלי נפח ענק של 74 ליטר ומכילות תבניות גדולות במיוחד הרחבות ב20% מהמקובל בשאר החברות, כשגודלו החיצוני נותר ככל תנור אחר.

אבל גם אם נתקדם הלאה לתכונות המתקדמות של התנור, נגלה שחברת מיניליין בוחרת לכם את מוצרי החשמל הנוחים והאיכותיים ביותר, בטכנולוגיה המתקדמת ביותר.
בשלב זה חשוב לציין כי יבואן רשמי כמו חברת מיניליין מעבירים את מוצרי החשמל השונים לפני שמגיעים לארץ, סדרת בדיקות התאמה לשוק הישראלי עם הדרישות הטכניות והדרישות של הלקוחות שמשפיע רבות על איכות התפקוד של כל מוצרי החשמל. כל סדרת מוצרי אלקטרולוקס עברו בדיקות מקיפות כדי שתפיקו את המירב וגם תחסכו בחשמל. אז בבואכם לחנות בדקו היטב אם המוצר אותו אתם קונים משווק ע"י יבואן רשמי או סתם הגיע לארץ ללא מחשבה מוקדמת ע"י ייבוא מקביל.

בואו נחזור לתנורים: בתנורי האיכות בסדרות השונות ניתן לאפות ולבשל עד 3 תבניות בו זמנית! האפייה מדויקת ולא מעט עקרות בית מדווחות על התוצאות הנהדרות שהן משיגות בעזרת תנור האלקטרולוקס שברשותן בכל סוגי המאפים והתבשילים.
התוצאה הזו, הבלתי אפשרית לכאורה, מושגת הודות לשימוש בטכנולוגיות מתקדמות כגון מאוורר הטורבו Ultra fan plus שמפזר את החום בכל התנור בצורה מדויקת, אחידה ומהירה.

ראו המחשה בסרטון:



ולצד מאוורר הטורבו המתקדם ישנם עוד טכנולוגיות מתקדמות כמו:

חיישן FoodProbe - שמבקר את טמפרטורות המזון לאורך כל זמן האפייה והבישול ובעזרתו ניתן לקבל תוצאות כמו במסעדת יוקרה.

אז אחרי שאפיתם, בישלתם, ו...לכלכתם עם כתמי שומן שרוף, הגיע הזמן לנקות.
אז כל עקרת בית בורחת מהתהליך המייגע של קרצוף עם חומרי ניקוי חריפים כי קודם כל זה מעייף, מסחרר ובסוף זה גם לא ממש מנקה…

אך גם פה הטכנולוגיה תרמה את חלקה אלקטרולוקס עשו את זה ממש מושלם, הקסם נקראה- ניקוי פירוליטי.

בשיטה זו התנור מתחמם לטמפרטורה של כ-500 מעלות צלזיוס למשך זמן ארוך יותר משעתיים, ובעצם שורף את כל השומנים והופך אותם לאפר. דלת התנור ננעלת לשמירה על ביטחונכם וכל מה שנשאר לך לעשות זה לנגב את האפר שהצטבר בתחתית התנור.
תכונה זו תורמת לתנור יתרון נוסף – הבידוד בתנור כזה הוא טוב יותר, מונע בריחת חום וגם חסכוני בחשמל.

ויתרון ענק לציבור הדתי חרדי שומר הכשרות בהידור, לפי רוב הפוסקים, ניתן להכשיר באמצעות פירוליטי את התנור לשימוש מחמץ לפסח ע"י מערכת Pyro Cleaning - ניקוי עצמי פירוליטי ב- 500 מעלות צלסיוס שעמו ניתן להכשיר את התנור.

אז עכשיו לקראת פסח 'מיניליין' יוצאת במבצע יוצא דופן – קנו תנור 'אלקטרולוקס' הוסיפו רק - 590 ₪ וקבלו כיריים קרמיות מתנה מהדגמים המשתתפים במבצע.

אז סדרנו אתכם גם עם תנור מתקדם וגם עם כיריים חדשים לפסח הקרוב.

בואו לסניפים ונצלו את המבצע.

מחכים לכם!

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר