למרות הכחשות נתניהו

סמוטריץ' הוקלט: החינוך והמשפטים שלנו

יו"ר האיחוד הלאומי הוקלט אומר כי הגיעו להבנות עם הליכוד על שני תיקים בכירים. "הכוונה להשאיר בידיים שלנו את החינוך והמשפטים" • בליכוד מיהרו לטעון: "זה שקר" (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

ח"כ בצלאל סמוטריץ' הוקלט בשיחה סגורה מצהיר כי אחרי הבחירות, איחוד מפלגות הימין יקבלו את תיקי החינוך והמשפטים - כך דווח הערב (שני) בחדשות 12.

בשיחה סגורה בפני פעילי מפלגתו אמר סמוטריץ', "בואו תראו חברים, אני לא חושב שאני מחדש לכם משהו, זה כבר התפרסם יותר מפעם אחת".

"היו לנו סיכומים מאוד ברורים עם נתניהו, שני תיקים בכירים. לכולם ברור שהכוונה להשאיר בידיים שלנו את החינוך והמשפטים".

עוד אמר סמוטריץ': "זה גם לא, לא דרישה מוגזמת. זה שני תיקים שהיו שלנו. אני מזכיר, זה לא נפתלי בנט קיבלו אותם באופן אישי. תיקים שהיו שלנו נשארים שלנו. זה הסיכום. אני מציע לא להיבהל מההכחשות של נתניהו. כל אחד ושיקולי הקמפיין שלו, זה בסדר גמור".

מהליכוד נמסר בתגובה: "זה שקר מוחלט. תיק החינוך יישאר בידי הליכוד".

סמוטריץ' מסר בתגובה: "הדברים נאמרו בשיחה פרטית שקיימתי עם פעילים. אחד מהם היה ככל הנראה שתול של השמאל שלא בוחל בשום שיטה כדי להפיל את שלטון הימין ולפגוע בציונות הדתית.

"היו לי שעות רבות של שיחות עם רה"מ בחודשים האחרונים ואין לי שום כוונה להתייחס למה שנאמר בחדרים הסגורים. לאורך כל מערכת הבחירות הבהרנו שתיקי החינוך והמשפטים חייבים להשאר בידיים שלנו. הם שלנו בקדנציה האחרונה והם יישארו שלנו.

"עצוב שנתניהו, שמתחנף לציונות הדתית כבר יומיים כדי לשתות לה את המנדטים, ושיודע גם על בשרו מהי הסתה שקרית ומגמתית, זורק את הציונות הדתית מתחת לגלגלי האוטובוס ומיישר קו עם מסע ההסתה של השמאל נגדה.

"ניסיונות ההסתה השקריים של השמאל נועדו לעשות דה לגיטימציה ולהשחיר את פניה של הציונות הדתית והימין האמיתי והם ונתניהו יקבלו מחר תשובה ברורה - בקלפי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר