צפו בתיעוד

השר אריה דרעי התפלל בקבר מרן והצביע בהר נוף

יו"ר תנועת ש"ס אריה דרעי, פתח את יום הבחירות בתפילת שחרית על קברו של מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל ולאחר מכן הצביע בקלפי ברחוב הקבלן בהר נוף והזהיר משאננות (בארץ)

(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת; וידאו: באדיבות המצלם)

יו"ר תנועת ש"ס ושר הפנים אריה דרעי התפלל הבוקר (שלישי) את תפילת שחרית על קברו של מרן רבינו עובדיה יוסף זצ"ל, יחד עם חבר 'המועצת' הגאון רבי דוד יוף, הדיין הגאון רבי צריון בוארון ועשרות פעילי ש"ס.

לאחר התפילה אמר דרעי על קברו של מרן: "כל מי שנמצא כאן, ובכל הארץ הולכים לעשות את שליחותך בעזרת השם ושלוחו של אדם כמותו. כשם שבחייך זכינו לקדש שם שמים כל נזכה בעזרת השם היום למלא את שליחותך ולקדש שם שמים ולהחזיר עטרה ליושנה".

(צילום: יעקב כהן)

לאחר מכן הצביע דרעי בקלפי ברחוב הקבלן בהר נוף, ואמר: "אני מאוד מודאג מהשאננות של בוחרי ש"ס. אני חושש שמחר בבוקר יתעוררו אנשים בפריפריה, מסורתיים, דתיים, חרדים וימצאו מדינה אחרת. מדינה בלי שמירת שבת ובלי מסורת, ואולי בפסח הזה יהיו בסופרים חמץ.

"כל השכבות החלשות שהיינו להם לפה לא תהיה להם תנועת ש"ס שתדאג לזה ואני מאוד מקווה שהם יתעוררו היום ויבינו שהמפעל של תנועת ש"ס בסכנה. התחלתי את הבוקר בקבר מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל ביחד עם בנו של מרן הרב דוד יוסף והבטחתי לו שאנחנו הולכים לנסות בכל הכוח להציל את הבית שלו".

צפו בגלריה של הצלם חיים גולדברג

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר