ברגע האמת

הגרב"מ אזרחי זועק: "רוצו, חושו להציל"

"אנחנו זקוקים ל-10 מנדטים; אמרו לי שלמעלה מ-50% מהציבור עדיין לא הצביעו. אנא, חושו להצביע - ואל תתפתו למפלגות אחרות", זעק חבר ה'מועצת' בסרטון מיוחד. צפו (חרדים)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
דבריו הנרגשים של ר"י 'עטרת ישראל' (צילום: מתוך הקמפיין )

חבר מועצת גדולי התורה של 'דגל התורה' הגאון רבי ברוך מרדכי אזרחי, ראש ישיבת עטרת ישראל, הורה הערב (שלישי) למקורביו להקליט ולצלם אותו כשהוא מתחנן למהר ולהצביע עבור רשימת יהדות התורה - ג'.

בין הדברים שזעק מדם ליבו, אמר ראש הישיבה: "אחי ורעי. צריך תפילות, אבל את התפילות תעשו כבר בדרך לקלפי. רוצו, חושו להציל את המצב. חברי הכנסת אומרים לי שהמצב משווע רק 50% מהציבור החרדי - אולי, כבר יצאו להצביע".

"חייבים לעשות משהו, אנא! זרזו עצמכם, זרזו אחרים, התפללו בדרך, אבל בדרך - בדרך לקלפי, זו חובת השעה ומצוות היום. השאלה היא האם יהיה חילול השם או שיהיה קידוש השם אוי לנו אם אנחנו לא נצליח לעשות קידוש השם חייב להיות קידוש השם".

ראש הישיבה המשיך בזעקתו: "אחי ורעי אנחנו צריכים עשרה מנדטים אחרת לא נוכל לעמוד במשימות שלנו אל תתפתו ללכת למקומות אחרים האמת היא שאני לא חושד בכם שאתם הולכים למקומות אחרים לבורות נשברים אשר אין בהם מים".

"אל תתפתו להימנע בכל הכוח ללכת להצביע. חושו אחים, מהרו. יש עוד זמן קצר כל חמישים אחוז צריכים לבוא להצביע אל תרשו להזנחה לאכול אותנו, הקב"ה יעזור. חושו, חושו. מחכים לקידוש השם", סיים הגרב"מ את דבריו בסרטון יוצא הדופן.

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר