נאום ניצחון אדיר

שוב: ראש ממשלת ישראל - בנימין נתניהו • צפו

המנצח הגדול של בחירות 2019, ללא עוררין, הוא - שוב - בנימין נתניהו. לאחר שהתוצאות גילו כי זכה ב-35 מנדטים, נשא נתניהו נאום ניצחון סוחף • צפו בדבריו (אקטואליה)

חלק מנאומו של נתניהו, הלילה (צילום: 'כאן'. תמונות: Noam Revkin Fenton/FLASH90)

"לפני 23 שנה, זו הייתה הפעם הראשונה ששרה ואני עמדנו כאן, והנה אנחנו חוזרים לעשות את זה בזכותכם" - כך פתח הלילה (שלישי) בנימין נתניהו את נאום הניצחון שלו, מול קהל משולהב.

לאחר שכל המדגמים ותוצאות האמת התיישרו לטובתו, כשהליכוד עם הישג אדיר של 35 מנדטים, בראש גוש ימין ברור, המשיך נתניהו ואמר בנאומו: "אני נרגש מאוד בלילה הזה. זה לילה של ניצחון אדיר, אדיר. 'שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה'".

"אני מבקש להודות לכולכם", פנה נתניהו לתומכיו הרבים. "הבאתם הישג דמיוני, כביר ובלתי נתפש מול תקשורת מגויסת, והליכוד גדל באופן דרמטי. מתי קיבלנו כל כך הרבה מנדטים? אני לא זוכר".

ראש הממשלה המשיך: "הבאתם הישג דמיוני, בלתי נתפס, מול תקשורת מגויסת בתנאים בלתי אפשריים. אני מאוד נרגש שעם ישראל נתן בי אמון בפעם החמישית ואמון גדול יותר".

"התחלתי בשיחות עם ראשי מפלגות הימין, השותפות הטבעיות שלנו", גילה נתניהו. "כבר הלילה, כמעט כולם כבר הצהירו בפומבי שהם ימליצו עליי להרכיב את הממשלה הבאה - זו תהיה ממשלת ימין אבל אני מתכוון להיות ראש הממשלה של כל אזרחי ישראל".

כשקהל האלפים צווח קריאות עידוד לרעייתו שרה, הגיב נתניהו: "לא אפריע לצעקות היידה שרה, היידה שרה! עבדנו עד הדקות האחרונות לפני סגירת הקלפיות כדי להכריע את המערכה".

"אתגרים כבירים עומדים לפנינו - בביטחון, בכלכלה, בחברה, ביחסי החוץ. אתגרי ביטחון ואתגרים לנורמליזציה ושלום עם העולם הערבי. אני בטוח שבכוחות משותפים נוכל לכל האתגרים הללו".

נתניהו סיים ואמר: "אני מבקש להודות לרעייתי האהובה שרה ולבניי האהובים יאיר ואבנר. אני מבקש לומר למשפחתי כמה סבל עברתם, כמה חיצי רשע ורוע ספגתם רק בגלל שאתם המשפחה האוהבת והתומכת שלי - אתם המשענת של חיי. ואתם, אתם אזרחיי ישראל - המשענת שלנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר