קולות החיילים יצילו?

נותרו בחוץ: המכה המוחצת שספג 'הימין החדש'

מי שספגו את המכה הקשה ביותר, כפי שעולה נכון לעכשיו מתוצאות הבחירות, הם השרים נפתלי בנט ואיילת שקד, ראשי 'הימין החדש', שמפלגתם לא הצליחה לחצות את סף אחוז החסימה (פוליטי)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
נאומי ההפסד של בנט ושקד (צילום: 'כאן')

מתנדנדים: מפלגת 'הימין החדש' בראשות נפתלי בנט ואיילת שקד, נמחקת מהמפה הפוליטית.

על פי תוצאות 97% מקולות הבוחרים, עולה כי תנועת הימין שהקימו שרי החינוך והמשפטים בתחילת מערכת הבחירות, לא עברה את אחוז החסימה.

מתברר, כי ל'ימין החדש' חסרו 3200 קולות בלבד, כדי לקבל ארבעה מנדטים ולהשתחל לכנסת ה-21.

התקווה של ראשי המפלגה, נעוצה בעשרות אלפי קולות החיילים, שכידוע טרם נספרו. עליהם לזכות 4.5 אחוז בערך מתוך קולות אלו - יותר ממה שהם קיבלו בציבור הכללי - והם ניצלים.

ההימור אותו לקחו הכוכבים הפוליטיים של הימין, היה כך נראה אחד יותר מדי, כאשר ה'בליץ' שביצע נתניהו לטובת מפלגתו הליכוד, נגס ב'ימין החדש' ומחק אותה.

כשצעד זה מגיע מאויב פוליטי כמו נתניהו, יריב וותיק של בנט ושקד, מדובר כמובן בתוצאה כואבת במיוחד.

בנאום ההפסד שנשא אמש שר החינוך נפתלי בנט, הוא אמר בין היתר: "המרתון עוד בעיצומו. חברים, אל תיפול רוחכם. מנהיגות נבחנת ברגעים קשים, לא כשקל".

"יש לנו סבלנות, אמונה גדולה ועצבים מברזל. אנחנו דואגים לחיילים, ואתם תראו שהחיילים ידאגו לנו. מפלגת הימין החדש תעבור ותעבור יפה, רק סבלנות. אנחנו בטוחים בצדקת דרכנו, יצאנו לדרך ארוכה, יש לנו סבלנות ואורך רוח. אנחנו מאמינים בדרך הזו, ואנחנו נצליח", סיים יו"ר הימין החדש.

עמיתתו להנהגת המפלגה, שרת המשפטים איילת שקד, הוסיפה: "אני בטוחה שנעבור. אני מציעה שנעשה את מה שבוז'י היה עושה - נלך לישון, ומחר נראה את תוצאות האמת...".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר