נועם מיכאל בסינגל חדש: "זמן תכלת"

הזמר והיוצר נועם מיכאל בסינגל חדש אותו כתב והלחין יחד עם הזמר והיוצר יהושע לימוני. על העיבוד וההפקה המוסיקלית הופקדו הצמד המצליח גיא ויהל (סינגלים וקליפים)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

"בין אדם לאדם", אלבום הבכורה של נועם מיכאל יצא לפני שנתיים, כעת הוא יוצא עם "זמן תכלת", אותו הפיקו הצמד המוזיקלי המצליח גיא ויהל.

"זהו שיר שמתאר באופן אמיתי את חבריי הנשואים ואותי, החברים הכי טובים שלי", מספר מיכאל. "פעם בחודש אנחנו נפגשים בחוף פלמחים לערב נחמד. החברים משאירים את הנשים והילדים בבית ורק אני לא צריך להשאיר אף אחד מאחור. נושאי השיחות שלנו השתנו לאורך השנים, ועכשיו יש הרבה שיחות על משפחה, ילדים, גנים, דבר שבחיי האישיים עדיין לא קיים. אני מודה שיש בי את הקונפליקט אם להמשיך להגיע למפגשים האלה כי נושאי השיחה האלה פחות מדברים אלי, אבל מהצד השני מדובר בחבורה שגדלתי איתה ולתוכה. תמיד יש את ההשוואה בינינו ולפעמים אני רואה את חצי הכוס הריקה שלי וכמה הדשא שלהם ירוק יותר. 'זמן תכלת' מדבר על השאיפה שעוד מעט האור יעלה ודברים יראו אחרת. האופטימיות בע"ה תנצח בסוף".

מאז אלבום הבכורה לפני שנתיים, מיכאל לא הוציא חומרים חדשים. 'זמן תכלת' הוא בעצם השיר הראשון שלו, שבו הוא שותף גם לכתיבה ולהלחנה (עם יהושע לימוני) וגם בהפקה המוסיקלית של גיא ויהל המוכשרים.

"הרבה אומץ והרבה גלגולים נדרשו כדי שארגיש בשל להוציא את השיר המיוחד הזה", אומר מיכאל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר