תאונה קטלנית

אישה חרדית כבת 35 נהרגה בראשון לציון

אישה חרדית כבת 35 נהרגה הבוקר בתאונה קטלנית בראשון לציון, לאחר שנפגעה מרכב מסחרי ברחוב משה לוי בעיר. מותה נקבע בזירת התאונה לאחר מאמצי החייאה (אקטואליה)

אילוסטרציה (צילום: דוברות איחוד הצלה)

אישה חרדית כבת 35 נהרגה הבוקר (רביעי) בתאונה קטלנית בראשון לציון.

האישה, הולכת רגל, נפגעה מרכב מסחרי ברחוב משה לוי בראשון לציון. כוחות ההצלה ביצעו בה פעולות החייאה בזירת התאונה בניסיון להציל את חייה.

אך למרבה הצער, מאמצי ההחייאה כשלו והצוות הרפואי של ניידת טיפול נמרץ נאלץ לקבוע את מותה בזירת התאונה עקב הפציעות הקשות.

הלל חמאווי חובש ביחידת האופנועים של איחוד הצלה דיווח: "כשהגעתי למקום נתקלתי בהולכת הרגל שסבלה מפגיעה רב מערכתית וללא הכרה. ביצענו בה פעולות החייאה בנסיון להציל את חייה עד להגעת צוות ניידת טיפול נמרץ שלמרבה הצער נאלצו לקבוע את מותה בזירת התאונה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבלה".

חובש בכיר במד"א איתן רוטפוס סיפר: "כשהגענו למקום ראיתי אישה מחוסרת הכרה ללא דופק וללא נשימה שוכבת בסמוך לחלקו הקדמי של הרכב המסחרי כשהיא סובלת מפגיעות קשות בפלג גופה העליון. הענקנו לה טיפול רפואי בשטח וביצענו בה פעולות החייאה מתקדמות אבל הפציעה הייתה אנושה ובסופן נאלצנו לקבוע את מותה".

מהמשטרה נמסר כי "במשטרת ישראל התקבל דיווח על תאונת דרכים בין רכב מסחרי להולכת רגל ברחוב משה לוי בראשל"צ. גורמי רפואה קבעו במקום את מותה של הולכת הרגל בת 35. כוח משטרה במקום ונסיבות התאונה נבדקות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר