נתונים מוזרים

טענות לנתונים מוזרים מאד ביישובים רבים

ביישובים רבים נמצאו נתונים מוזרים במיוחד באתר וועדת הבחירות שמעלים את החשד לטעויות בספירה או הזנת הנתונים או חשש לזיופים שיכולים לשנות תוצאות (פוליטי)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

טענות רבות עולות מפילוח הנתונים של וועדת הבחירות. ביישובים יהודים רבים "נמצאו" פתקי הצבעה רבים של מפלגות ערביות או 0 פתקים של זהות למרות טענות תושבים כי הם הצביעו עבור פייגלין. ביישובים ערבים נמצאו אחוזי הצבעה לא סבירים מעל 100%.

כך לדוגמא בישוב איתמר שבשומרון, נספרו בין השאר 52 קולות למפלגות הערביות ואף לא קול אחד למפלגת זהות שעל פי עדויות, היו לה בוחרים רבים בישוב.

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן הגיש תלונה ליו"ר וועדת הבחירות המרכזית ודרש לתקן לאלתר את טעות הספירה באיתמר ואף דרש לספור מחדש את הקולות. לדבריו: "ייתכן ומדובר בטעות או בזיוף מקומיים אולם ייתכן ומדובר בעניין שורשי יותר מה שעלול להשפיע על גודל הגושים. ייתכן וגוש הימין גדול אף יותר ממה שנספר, ולכך יש השלכה דרמטית על תוצאות הבחירות בישראל".

מוועדת הבחירות המרכזית נמסר כי נעשתה טעות הקלדה, אולם בשומרון לא מסתפקים בכך. מהישוב איתמר נמסר
"אנו רואים בחומרה את הפרסום המוטיב של ועדת הבחירות ומצפים לתיקון מהיר של הטעות".

כך גם בקלפי חרדית למהדרין בשכונת רמת שלמה בירושלים (מספר 974), שיהדות התורה קיבלה בו בבחירות שעברו 384 קולות, והפעם קיבלו 0 קולות, העבודה קיבלה בו הפעם 405 ובפעם הקודמת קיבלה 0 קולות. ככל הנראה גם פה מדובר בטעות הקלדה משמעותית שגורעת מכוח יהדות התורה כמה מאות קולות וייתכן ומדובר בטעויות נוספות.

בוועדת הבחירות טענו ל'כיכר השבת' כי בטעות הוזנו נתונים על סמך נתוני ההצבעה של הכנסת ה-20 ומכך ישנה בעייה באחוזי ההצבעה מעבר לזה הם טוענים כי ייתכנו טעויות של הסטת שורה שייבדקו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר