האמת מנצחת

כאבו של אב רחום אל מול צרותיהם של כלל ישראל// דעה

נחלי הדמעות וים של אהבה עטפו את כלל ישראל בזעקות אמת שבקעו מדם ליבו של רבינו חכם שלום כהן שכיתת רגליו ברחבי הארץ הם אלו שעמדו חרף כל הסקרים למינהם על ספינה שטובעת בים הסוער (חרדים)

הרב יהודה חזן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

נחלי הדמעות וים של אהבה שעטפו את כלל ישראל בזעקות אמת שבקעו מדם ליבו הרחום של גדול ישראל ותפארתו מרן הכהן הגדול רבינו חכם שלום כהן שכיתת רגליו ממקום למקום ברחבי הארץ במסירות נפש של ממש וביסורי גוף נוראים, ובאור פניו והוד קדושתו האציל את ברכתו והעמיד את ההשקפה הצרופה שנטפה מפיו של עמוד האמת נשיא מועצת חכמי התורה,
הם אלו שעמדו לקידוש השם הגדול חרף כל הסקרים והסוקרים ומספדנים למינהם על ספינה שטובעת בים הסוער.

אהבת האדם שבערה מליבו של אב רחום בבכייה ובתפילה להצלת והצלחת המערכה נכנסו בליבותיהם של המוני בית ישראל שהפשילו שרווליהם ופעלו ללא לאות במסירות רבה לחיזוק התנועה וכוחה של היהדות החרדית מכוחו של מנהיג של דור ששימש לדוגמא ומופת ופלא מהי מסירות יגע וזיע לכבודו של קודשא בריך הוא.

על דאגתו המסורה ניתן היה לראות באחד ממסעותיו של מרן שליט"א בשבוע שעבר, כאשר יראי השם לצד גלוחי ראש, זקנים וטף ניגשו לקבל את ברכתו של כהן גדול ובניהם ניגש יהודי עטור בזקן למרן וביקש עבור בנו הממתין זה מספר שנים לזרע של קיימא. מרן שליט"א שכאבם של ישראל הם כאבו התנה בפניו "מה איתו, אני מתפלל עליו כל יום מאז שבאתם וביקשתם שאזכיר אותו לישועה", כשתוך כדי הוא מזכיר ליהודי את שמו ושם האמא.

התרגשות אחזה את הסובבים לראות את דאגתו ואהבתו לכלל ישראל וההשתפות בצערו של השני במשך מספר שנים עד לישועה המיוחלת.

נוכחתי לראות זאת שוב אמש בשעת רעווא דרעווין כאשר התאספו יחדם זקני ומאורי הדור בראשותו של עמוד האש ההולך אחר המחנה ובמשך כשעתיים נשאו תפילה חרישית בדמעות שליש אל מול מקום הקודש והמקדש שריד בית מקדשינו בדאגתם לכלל ישראל.
לאחמ"כ ביקש מרן שליט"א לשלשל את מעות הצדקה עבור קופת הצדקה הספרדית ולהעתיר על תורמי הקופה.
הגשתי בפני מרן שליט"א את שמות התורמים עד עתה עבור קמחא דפסחא. תוך כדי שעובר על שמותיהם הרים מרן את ראשו בפליאה "זה שמות שהעתרתי עליהם ביום הפורים. אני הזכרתי את השמות הללו". הסברתי למרן כי התורמים של פורים תרמו שוב גם לקמחא דפסחא יחד עם עוד רבים אחרים.

ברכתו איננה כברכה בעלמא. מרן ממרום גילו שומע ומקשיב למצוקתו של האחר ונושא עימו את כאבם של ישראל המדיר שינה מעיניו בדמעות ובתפילה הבוקעת שערי שמיים..

אהבה לאין קץ.. זר לא יבין זאת!.

צדיק גוזר והקב"ה מקיים. "יהיה יותר מ7" התבטא מרן בפני יו"ר התנועה שעדכן בפניו את פרסום המדגם הראשון המעיד על שמירת כוחה של ש"ס בשבעה מנדטים. ורוח הקןדש של ממש נשבה מבית מדרשו של מרן. שלמרות כל רעשי הרקע על סיומה של מהפכה פיו של מרן ניצח וכח התורה הלך וגדל משמעותית.
נתון שכבר חזר על עצמו בבחירות בירושלים בו חרף כל הסיכויים, התבטא מרן לפני פרסום התוצאות הסופיות "תמתינו עד הבוקר הכל יתהפך" וברגע האחרון הובס המעומד החילוני אל מול המעומד שומר מצוות. כפי שהעיד יו"ר ש"ס.

בתפילה והודאה לבורא עולם. חזק את מלכנו ורפאהו. חזקהו ואמצהו לעוד שנים רבות של הנהגת אמת
ובאור תורתו וברכותיו אשר העמיד דור של תורה במסירות נפשו יעמדו לו בהמשך הנהגת הדור עד כי יבוא שילה.

כנסו והתברכו>>

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר