פנייה דחופה

יהדות התורה: "לא לפרסם את התוצאות"

בעקבות הטענות לאי סדרים בספירת הקולות והחשש לאיבוד מנדט ליהדות התורה, דורשים במפלגה מיו"ר וועדת הבחירות שלא לפרסם בינתיים את התוצאות הסופיות (חדשות חרדים)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

לקראת פרסום תוצאות האמת הסופיות, סיעת יהדות התורה פנתה ליו"ר ועדת הבחירות השופט חנן מלצר, בדרישה לדחות את פרסום התוצאות הסופי עד לבדיקת הנתונים לעומק.

לטענת חברי ועדת הבחירות של המפלגה, ב-5 קלפיות באזורים חרדים מובהקים הוקלדו בטעות נתוני ההצבעה של מפלגות אחרות על חשבונה של יהדות התורה. בנוסף, ישנם אי התאמות בין התוצאות בקלפיות לבין הנתונים שהזינה ועדת הבחירות.

ביהדות התורה מאיימים כי במידה והבקשה לא תתקבל יהדות התורה תנקוט בכל הצעדים המשפטיים האפשריים על מנת לתקן את הדרוש תיקון.

גם בימין החדש שם מצאו את עצמם ככל הנראה מחוץ לכנסת לגמרי ובפער קולות קטן מאד זועמים ודורשים שלא לפרסם בינתיים את התוצאות.

לטענת אנשי המפלגה, לאורך היום התקבלו במטה המפלגה כ-1,000 (!) פניות על תקלות וכשלים בהליכי ההצבעה בבחירות, הן בקלפיות ברחבי הארץ והן בקולות החיילים. ״יש כאן אי סדרים במימדי ענק, נילחם עד הקול האחרון״, נמסר מהמפלגה.

אך למרות הדרישות, ‏יו"ר ועדת הבחירות השופט מלצר יפרסם בקרוב את התוצאות הסופיות. בכך דחה למעשה את בקשות הדחייה של הימין החדש ויהדות התורה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר