מקרה שלישי

אסון באשדוד: פעוטה בת שנה וחצי נפטרה

הפעוטה בת השנה וחצי לא התעוררה משנתה. כוחות ההצלה שהוזעקו למקום ניסו להציל את חייה וביצעו בה פעולות החייאה אך בבית החולים נאלצו לקבוע את מותה (חרדים)

(צילום: שאטרסטוק)

אסון נוסף השבוע, פעוטה כבת שנה וחצי, ממשפחה חרדית, איבדה את ההכרה בביתה באשדוד. חובשים באיחוד הצלה סניף אשדוד ביצעו בה פעולות החייאה בנסיון להציל את חייה, אך בבית החולים נאלצו לקבוע את מותה.

טל מור חובש באיחוד הצלה סיפר: "ביצענו פעולות החייאה על הפעוטה עד להגעת ניידת טיפול נמרץ שהעבירה אותה לבית החולים אסותא תוך כדי המשך פעולות החייאה במצב אנוש אך למרבה הצער בבית החולים נאלצו לקבוע את מותה. ע"פ המסתמן מדובר ברקע רפואי לאחר שלדברי בני המשפחה הפעוטה לא הרגישה טוב בימים האחרונים".

זהו המקרה השלישי השבוע של מות תינוקות, אתמול (חמישי) הפעוט שלום דוב בער רוזן ז"ל לאחר שפונה יום קודם לכן לבית החולים. כוחות ההצלה הוזעקו לבית המטפלת ברחוב צמד צדק בכפר חב"ד, בעקבות דיווח על פעוט בן חצי שנה מחוסר הכרה. המטפלת השכיבה את הפעוט לישון וכעבור זמן מה הבחינה כי אינו נושם ומיהרה להזעיק את כוחות ההצלה.

לאחר טיפול ראשוני פונה הפעוט במצב קריטי לבית החולים - תוך כדי פעולות החייאה, אך אתמול בבוקר השיב את נשמתו לבוראה למגינת לב בני המשפחה ומכריה הרבים.

מקרה נוסף אירע השבוע ביישוב החרדי תל ציון הסמוך לירושלים, שם נפטר התינוק אהרן תורג'מן בן העשרה חודשים ממוות בעריסה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר