הסערה נמשכת

"תוצאות האמת"? הנתונים בוועדת הבחירות מעוררי ספק

יהדות התורה הפסידה את המנדט השמיני על פי וועדת הבחירות שמתעקשת שלא לתקן את הנתונים המוזרים באתר שלה שמראים על טעויות רבות בספירת הקולות וחוסר סדרים מוזרים (חדשות חרדים)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
ספירת קולות (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

לאחר שאמש (חמישי), בחצות פרסם השופט חנן מלצר את "תוצאות הבחירות הסופיות" שהביאו להורדת מנדט ליהדות התורה. ממשיכים לעלות תהיות וספקות בנוגע לאמיתות התוצאות כשבאתר וועדת הבחירות עולות תוצאות מוזרות מאד ביישובים ובקלפיות שונות בציבור החרדי.

כך לדוגמא קלפי ברובע ז' באשדוד, שכונה עם רוב חרדי מוחלט, על פי המצוין באתר ועדת הבחירות, בקלפי מס' 181 בבית הספר 'בית יעקב חסידי' 98.29% מהמצביעים באותה קלפי כ-600 איש, הצביעו למפלגת 'העבודה', נתון מופרך במיוחד. ככל הנראה מדובר בטעות הקלדה אך כזו שפוגעת אנושות במפלגת יהדות התורה שאלו מצביעיה.

התושבים בשכונה החרדית זועמים, "לקחו את הקולות שלנו והעניקו אותם למי שרוצה להביא לחילולי השבת בעיר. זו שערורייה".

טעויות נוספות נמצאו בירושלים בקלפי חרדית למהדרין בשכונת רמת שלמה בירושלים (מספר 974), שיהדות התורה קיבלה בו בבחירות שעברו 384 קולות, והפעם 0 קולות, העבודה למרבה הפלא קיבלה בו הפעם 405 ובפעם הקודמת קיבלה 0 קולות. ככל הנראה גם פה מדובר בטעות הקלדה משמעותית שגורעת מכוח יהדות התורה כמה מאות קולות וייתכן ומדובר בטעויות נוספות.

טענות דומות עולות גם מכיוון הימין החדש וזהות שנותרו מתחת לאחוז החסימה. כך ניתן לראות ביישוב איתמר, בו קיבלו "במפתיע" המפלגות הערביות 52 קולות.

בוועדת הבחירות בחרו בינתיים שלא לתקן את הטעויות הרבות באתר תוך שהם מספקים תשובות מגומגמות בנוגע לנתונים המוזרים שנמצאו במקומות רבים. בוועדה גם לא הגיבו בינתיים בצורה ברורה ל'כיכר השבת' על הטענות או לסיבה מדוע הנתונים לא מתוקנים באתר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר